1.
Anna Seghers'in seçilmiş yapıtlarında öteki ve ötekileştirme
The others and otherization in selected works of Anna Seghers'
CİHAN TUNCER
(2017).
, Yapıldığı Yer: ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. GÜRSEL UYANIK
Doktora
Türkçe
Alman Dili ve Edebiyatı
|
|
|
2.
Zülfü Livaneli'nin "Serenad" ve Tanja Dückers'in "Hımmelskörper" adlı tarihsel romanlarında toplumsal bellek
Social memory literature in the novels of 'Serenad' by Zülfü Livaneli and 'Himmelskörper' by Tanja Dückers
FİLİZ KAYALAR
(2017).
, Yapıldığı Yer: ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. AHMET UĞUR NALCIOĞLU
Doktora
Türkçe
Alman Dili ve Edebiyatı , Karşılaştırmalı Edebiyat
|
|
|
3.
Jean Améry'nin romanlarında intihar olgusu
The suicide in the novels of Jean Améry
HATİCE GENÇ
(2017).
, Yapıldığı Yer: ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. TURGUT GÖĞEBAKAN
Doktora
Türkçe
Alman Dili ve Edebiyatı , Batı Dilleri ve Edebiyatı
|
|
|
4.
Wirkung der ausbildung der deutschen sprache und der methodologie-kenntnisse der lehrerkandidaten in gymnasien
Almanca öğretiminin ve öğretmen adaylarının metodoloji bilgisinin Diyarbakır ili fen lisesi öğrencilerinin Almanca öğrenmelerine olan etkisi
MEHMET AVCİ
(2016).
, Yapıldığı Yer: DİCLE ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. AHMET KILINÇ
Yüksek Lisans
Almanca
Alman Dili ve Edebiyatı
|
|
|
5.
Das frauenbild in den Deutschen und Türkischen redewendungen und sprichwörtern
Alman ve Türk deyim ve atasözlerinde kadın imgesi
DURSUN KARAKAYA
(2016).
, Yapıldığı Yer: HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. MUSA YAŞAR SAĞLAM
Yüksek Lisans
Almanca
Alman Dili ve Edebiyatı , Dilbilim , Türk Dili ve Edebiyatı
|
|
|
6.
Jana Hensel'in romanlarında kara eğitim
Poisonous pedagogy in Jana Hensel's novels
EMRE BEKİR GÜVEN
(2016).
, Yapıldığı Yer: ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. AHMET SARI
Yüksek Lisans
Türkçe
Alman Dili ve Edebiyatı
|
|
|
7.
Üstkurmaca ve metinlerarasılık bağlamında Michael Kleeberg'in "Ein Garten im Norden" adlı romanı
The novel "Ein Garten im Norden" by Michael Kleeberg in the context of metafiction and intertextuality
İBRAHİM ÖZBAKIR
(2016).
, Yapıldığı Yer: ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. GÜRSEL UYANIK
Doktora
Türkçe
Alman Dili ve Edebiyatı
|
|
|
8.
Tiermetapher im Deutschen und Türkischen eine kontrastiv semantische studie
Almancadaki ve Türkçedeki hayvan metaforları karşılaştırmalı anlambilimsel bir çalışma
FATMA GELİP
(2015).
, Yapıldığı Yer: EGE ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. FUNDA ÜLKEN
Yüksek Lisans
Almanca
Alman Dili ve Edebiyatı , Dilbilim
|
|
|
9.
Feridun Zaimoğlu'nun Kanak Sprak, Abschaum, Koppstoff eserleri örneğinde kanakça
Kanak language on the li̇terary work samples of Feridun Zaimoğlu's Kanak Sprak, Abschaum, Koppstoff
MERYEM NAKİBOĞLU
(2015).
, Yapıldığı Yer: ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. AHMET SARI
Doktora
Türkçe
Alman Dili ve Edebiyatı , Dilbilim
|
|
|
10.
Interkulturalität in Hatice Akyüns roman "Einmal hans mit Scharfer soße"
Hatice Akyün'ün "einmal hans mit scharfer soße" adlı eserinde kültürlerarasılık
CEREN BÜYÜKYAPRAK
(2015).
, Yapıldığı Yer: GAZİ ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. YUSUF KENAN ÖNCÜ
Yüksek Lisans
Almanca
Alman Dili ve Edebiyatı , Eğitim ve Öğretim
|
|
|
11.
Daf- studierende lehren daf- studierende:Eine empirische studie über das peer- tutorium
Almanca öğretmen adaylarına yönelik akran destekli eğitim uygulamasının incelenmesi
EMİNE TOK
(2015).
, Yapıldığı Yer: ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. GÜLTEN GÜLER
Yüksek Lisans
Almanca
Eğitim ve Öğretim
|
|
|
12.
Turizm fakültelerinde öğretilen Almancanın öğrenciler, sektör temsilcileri ve Alman turistler tarafından değerlendirilmesi
Die bewertung der studenten, branchenvertreterung der Deutschen touristen über das Deutsch,das an fakultäten gelehrt wird
BİLAL ÜSTÜN
(2015).
, Yapıldığı Yer: FIRAT ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. BÜLENT KIRMIZI
Yüksek Lisans
Türkçe
Alman Dili ve Edebiyatı , Turizm
|
|
|
13.
Robert Walser'in roman dünyası (Geschwister Tanner, Der Gehülfe, Jakob von Gunten, Der Räuber)
Robert Walser's roman world ((Geschwister Tanner, Der Gehülfe, Jakob von Gunten,Der Räuber)
ZENNUBE ŞAHİN YILMAZ
(2015).
, Yapıldığı Yer: ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. TURGUT GÖĞEBAKAN
Doktora
Türkçe
Alman Dili ve Edebiyatı
|
|
|
14.
Yaşar Kemal'in Orta Direk adlı eserindeki kültürel ögelerin çevrilebilirlik sınırı
Die Grenzen der Übersetzbarkeit von kulturellen Elementen in dem werk Orta Di̇rek von Yaşar Kemal
DİDEM KAYA
(2015).
, Yapıldığı Yer: HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. MUSA YAŞAR SAĞLAM
Yüksek Lisans
Almanca
Alman Dili ve Edebiyatı , Mütercim-Tercümanlık
|
|
|
15.
Bernhard schlink'in "SELB" adlı üçleme romanlarında adalet sorunsalı ve Alman ulus devleti'nin ideolojik kökleri
The problem of justice in trilogy novels entitled "SELB" by
bernhard schlink and ideological roots of German nation state
İSMAİL CANDAN
(2015).
, Yapıldığı Yer: SAKARYA ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. NURHAN ULUÇ
Yüksek Lisans
Türkçe
Alman Dili ve Edebiyatı
|
|
|
16.
Bertolt Brecht ve Nazım Hikmet'in eserlerine yansıyan memleket hasreti
Heimat - Sehnsucht in den Werken von Bertolt Brecht und Nazım Hikmet
BEGÜM EKŞİ
(2015).
, Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. LEYLA COŞAN
Yüksek Lisans
Türkçe
Alman Dili ve Edebiyatı , Türk Dili ve Edebiyatı
|
|
|
17.
Pädagogische Kritik an der Mutter – Tochter Beziehung in den Werken von Christine Nöstlinger Die Ilse ist Weg und Aslı Der Defne`yi Beklerken
Christine Nöstlinger`ın Ilse ist Weg ve Aslı Der`in Defne`yi Beklerken yapıtlarında anne - kız ilişkisinin pedagojik eleştirisi
ELİF ALİHALİL
(2015).
, Yapıldığı Yer: ONDOKUZ MAYIS ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. BİRKAN KARGI
Yüksek Lisans
Almanca
Alman Dili ve Edebiyatı
|
|
|
18.
Yabancı dil olarak Almanca dersinde masalların kullanımı
The use of fairy tales in German foreign language class
almanca: Der einsatz von maerchen im daf-unterricht
MÜJDE ÜZER
(2015).
, Yapıldığı Yer: ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. HİKMET UYSAL
Yüksek Lisans
Türkçe
Alman Dili ve Edebiyatı , Eğitim ve Öğretim
|
|
|
19.
Einsatz von liedern im daf unterricht.Ein handlungsorientiertes unterrichtskonzept zur wortschatzerweiterung und ausspracheübung
Yabancı dil öğretiminde şarkıların kullanımı. Sözcük öğretimi ve telafuz alıştırmalarına davranış odaklı bir yaklaşım
TUBA SEZER
(2015).
, Yapıldığı Yer: NECMETTİN ERBAKAN ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. ALİ OSMAN ÖZTÜRK
Yüksek Lisans
Almanca
Eğitim ve Öğretim
|
|
|
20.
Werbetexte im interkulturellen Vergleich. Eine kontrastive und linguistische Studie zu Werbetexten aus dem Deutschen und Türkischen
Kültürlerarası reklam analizi. Karşılaştırmalı dilbilimsel öğreti; Almanca ve Türkçe'deki ortak reklamların analizi
GÖZDE ACAR
(2015).
, Yapıldığı Yer: HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. MELTEM EKTİ
Yüksek Lisans
Almanca
Alman Dili ve Edebiyatı , Dilbilim
|
|
|
21.
Orta öğretim kurumlarında yabancı dil olarak okutulan Almanca ders kitaplarında değerler eğitimi
The elements of the education of values in the course books of German as foreign language in the secondary school in Turkey
SİBEL BİBER
(2015).
, Yapıldığı Yer: ONDOKUZ MAYIS ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. ZEKİ KARAKAYA
Yüksek Lisans
Almanca
Alman Dili ve Edebiyatı
|
|
|
22.
Eine Studie über den Effekt der Strategienvermittlung auf die Hörprobleme, die Hörleistung und den Strategieneinsatz von daF - Studenten in der Vorbereitungsklasse
Almanca öğretmenliği hazırlık sınıfında verilen strateji eğitiminin dinleme sorunlarına, dinleme becerisine ve strateji kullanımıma etkisi üzerine bir araştırma
MAZLUME DEMİRCİ
(2015).
, Yapıldığı Yer: ONDOKUZ MAYIS ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. ZEKİ KARAKAYA
Doktora
Almanca
Eğitim ve Öğretim
|
|
|
23.
Eine komparative analyse der werke Der Schimmelreiter von Theodor Storm und Hard Times von Charles Dickens unter der perspektive der historischen ereignisse in der übergangsphase zur moderne in deutschland und grossbritannien
Moderniteye geçiş sürecinde alman ve İngiliz edebiyatına Charles Dickens'in Hard Times ve Theodor Storum'un Der Schımmelreiter adlı eserleri örneğinde karşılaştırmalı bir bakış
PINAR AKKOÇ
(2015).
, Yapıldığı Yer: İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. ŞEBNEM SUNAR
Yüksek Lisans
Almanca
Alman Dili ve Edebiyatı , Karşılaştırmalı Edebiyat , İngiliz Dili ve Edebiyatı
|
|
|
24.
Uwe Johnson'un "Zwei Anscihten" romanı örneği ile Alman edebiyatında iki Almanya gerçeği
The reality of two Germanies in German literature by "Zwei Ansichten" example written by Uwe Johnson
BİLGE GÜLMEZ
(2015).
, Yapıldığı Yer: SAKARYA ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. ARİF ÜNAL
Yüksek Lisans
Türkçe
Alman Dili ve Edebiyatı
|
|
|
25.
Das "Mutter Motiv" in den werken Cengiz Aytmatovs "Toprak Ana" und Bertold Brechts "Mutter Courage und Ihre Kinder" (Eine kontrastive studie)
Cengiz Aytmatov'un "Toprak Ana " ve Bertold Brecht'in "Cesaret Ana ve Çocukları" eserlerinde anne motifi (Karşılaştırmalı bir çalışma)
ŞERİFE GÜMÜŞ
(2015).
, Yapıldığı Yer: SELÇUK ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. ALİ BAYKAN
Yüksek Lisans
Almanca
Alman Dili ve Edebiyatı , Batı Dilleri ve Edebiyatı , Karşılaştırmalı Edebiyat
|
|
|
26.
Peter Handke'nin Kaspar adlı tiyatro eserinin stilistik açısından analizi
Analysis of Peter Handke's drama "Kaspar" in terms of stylistic
REMZİ ÜNAL
(2015).
, Yapıldığı Yer: SAKARYA ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. ARİF ÜNAL
Yüksek Lisans
Türkçe
Alman Dili ve Edebiyatı
|
|
|
27.
Max Frisch'in 'Homo Faber' ve Heinrich Böll'ün 'Palyaço' adlı eserlerinde 'yabancılaşma' teması
Der begriff der entfremdung in den werken 'Homo Faber' von Max Frisch und 'Ansichten Eines Clowns' von Heinrich Böll
BAŞAK ÖNER
(2015).
, Yapıldığı Yer: FIRAT ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. MEHMET ÖZTÜRK
Yüksek Lisans
Türkçe
Alman Dili ve Edebiyatı
|
|
|
28.
Stefan Zweig'ın eserleri örneğinde hiyerarşinin hümanizme etkisi
The impact of hierarchy on humanism in the example of works by Stefan Zweig
ŞEBNEM ÇAKIROĞLU
(2015).
, Yapıldığı Yer: SAKARYA ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. NURHAN ULUÇ
Yüksek Lisans
Türkçe
Alman Dili ve Edebiyatı
|
|
|
29.
Arthur Schnitzler'in öykülerinde yaşama arzusu ile ölüm çatışması
Conflict between life desire and death in Arthur Schnitzlers short stories
MELDA KESER
(2015).
, Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. HAKAN ÇİL
Doktora
Türkçe
Alman Dili ve Edebiyatı
|
|
|
30.
Sanayi kenti Gaziantep'te özel okullara devam etmekte olan ortaokul ve lise öğrencilerinin Alman dilini öğrenme tutumlarının farklı değişkenlere göre analizi
Die analyse der lernhaltungen von Deutschlernenden in den privaten mittelschulen und gymnasien in der industriestadt Gazi̇antep
ERDAL KAÇAR
(2015).
, Yapıldığı Yer: ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. ALİ SAMİ AKSÖZ
Yüksek Lisans
Türkçe
Eğitim ve Öğretim
|
|
|
31.
Erinnerungskultur - Mythos - Autobiographisches erzählen in der Deutschen und Türkischen gegenwartsliteratur
Günümüz Alman ve Türk edebiyatında anı kültürü - mitos - otobiyografik anlatım
SEVAL KARACABEY
(2015).
, Yapıldığı Yer: HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. ŞERİFE CENGİZ DOĞAN
Doktora
Almanca
Alman Dili ve Edebiyatı , Karşılaştırmalı Edebiyat , Türk Dili ve Edebiyatı
|
|
|
32.
Widerspiegelungen von migrationshüntergründen im literarischen schaffen Türkeistämmiger autoren. Erörterungen am beispiel der autoren Yüksel Pazarkaya und Feridun Zaimoğlu
Göçmen edebiyatı çerçevesinde, Türk kökenli göçmen işçilerin çalışma ve yaşam koşullarının günlük kültürel yaşama yansımaları. Yüksel Pazarkaya ve Feridun Zaimoğlu
NESLİHAN AKDEMİR KAPLAN
(2015).
, Yapıldığı Yer: HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. ONUR BİLGE KULA
Yüksek Lisans
Almanca
Alman Dili ve Edebiyatı , Türk Dili ve Edebiyatı
|
|
|
33.
Alman karikatürlerinde Türk imgesi
The Turkish image in the German cartoons
MEHMET BURAK BÜYÜKTOPÇU
(2014).
, Yapıldığı Yer: ANKARA ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. M. OSMAN TOKLU
Yüksek Lisans
Türkçe
Alman Dili ve Edebiyatı
|
|
|
34.
Das maennerbild bei Renan Demirkan und Hatice Akyün
Renan Demirkan ve Hatice Akyün eserlerinde erkek imgeleri
ÖZLEM AGVAN
(2014).
, Yapıldığı Yer: HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. ONUR BİLGE KULA
Yüksek Lisans
Almanca
Alman Dili ve Edebiyatı
|
|
|
35.
Die superlative als ausdrucksform in den antrittsreden der Türkischen Premierminister und Deutschen Bundeskanzler seit gründung der Republik Türkei und der Bundesrepublik Deutschland. ein beitrag zur semantischen, lexikologischen, soziolinguistischen und politolinguistischen analyse
Kuruluşlarından itibaren Türkiye Cumhuriyeti ve Federal Almanya Cumhuriyeti Başbakanlarının ve Şansölyelerinin açılış konuşmalarındaki derecelendirme sıfatlarının söz sanatı olarak kullanımı. anlambilimsel, sözcükbilimsel, sosyodilbilimsel ve politikdilbilimsel bir analiz
ONUR YILMAZ
(2014).
, Yapıldığı Yer: HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. NİHAT ÜLNER
Doktora
Almanca
Alman Dili ve Edebiyatı , Dilbilim
|
|
|
36.
Romancı yönüyle Klaus Mann
Klaus Mann as a novelist
SELİM ŞİMŞEK
(2014).
, Yapıldığı Yer: SAKARYA ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. ARİF ÜNAL
Yüksek Lisans
Türkçe
Alman Dili ve Edebiyatı
|
|
|
37.
Friedrich Christian Zauners "Das Ende Der Ewigkeit" als ein familienroman
Friedrich Christian Zauner'in "Das Ende Der Ewigkeit" isimli romanının aile romanı olarak incelemesi
SEVAL ERDOĞAN
(2014).
, Yapıldığı Yer: NECMETTİN ERBAKAN ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. FATİH TEPEBAŞILI
Yüksek Lisans
Almanca
Alman Dili ve Edebiyatı , Batı Dilleri ve Edebiyatı
|
|
|
38.
Gottfried von Straßburg'un 'Tristan' ve Halid Ziya Uşaklıgil'in 'Aşk-ı Memnu' romanlarında yasak aşk teması
The theme of forbidden love in the novels of Gottfried von Straßburg's Tristan and Halid Ziya Uşaklıgil's Aşk-ı Memnu
YASEMİN YILMAZ
(2014).
, Yapıldığı Yer: ANKARA ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. SEYİT BATTAL ARVASİ
Yüksek Lisans
Türkçe
Alman Dili ve Edebiyatı , Karşılaştırmalı Edebiyat , Türk Dili ve Edebiyatı
|
|
|
39.
Dil öğrenimi ve biliş: İlkokul öğrencileriyle karşılaştırmalı bir analiz örneği
Language learning and cognition: A contrastive analyse with primary scholars
AYŞE YASEMİN ÜSTÜNDAĞ
(2014).
, Yapıldığı Yer: SELÇUK ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. İBRAHİM İLKHAN
Yüksek Lisans
Türkçe
Alman Dili ve Edebiyatı , Eğitim ve Öğretim
|
|
|
40.
Erasmus von Rotterdam ve Martin Luther'in görüşlerinin günümüze yansıması
The reflections of Erasmus von Rotterdam and Martin Luthers views in modern day
SUZAN YÜKSEKKAYA
(2014).
, Yapıldığı Yer: DİCLE ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. MEHMET SIRAÇ İNAN
Yüksek Lisans
Türkçe
Felsefe
|
|
|
41.
Bedarfsanalyse zur Förderung interkulturellen lernens und lehrens für daf in der Türkei
Türkiye'de Almanca öğretiminde kültürler arası öğrenme ve öğretmeye ilişkin ihtiyaç analizi
PERVİN DOĞAN
(2014).
, Yapıldığı Yer: HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. ŞERİFE ÜNVER
Yüksek Lisans
Almanca
Alman Dili ve Edebiyatı , Eğitim ve Öğretim
|
|
|
42.
Wörterbuchlesekompetenz im daf unterricht
Almanca öğretiminde sözlük okuma edinci
SEMA ÇELİKTEN
(2014).
, Yapıldığı Yer: TRAKYA ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. HANDAN KÖKSAL
Yüksek Lisans
Almanca
Alman Dili ve Edebiyatı
|
|
|
43.
Almanca ve Türkçede eğretileme süreci
The process of metaphor in German and Turkish languages
ÖMER LÜTFİ İSPİRLİ
(2014).
, Yapıldığı Yer: ANKARA ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. MEHMET OSMAN TOKLU
Doktora
Türkçe
Alman Dili ve Edebiyatı , Türk Dili ve Edebiyatı
|
|
|
44.
İkinci yabancı dil olarak Almanca öğreniminde konuşma becerisine etki eden duygu alanı odaklı psikodilbilimsel sorunlar
AYŞE NÜZHET ÜNAL
(2014).
, Yapıldığı Yer: SELÇUK ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. İBRAHİM İLKHAN
Yüksek Lisans
Türkçe
Alman Dili ve Edebiyatı
|
|
|
45.
Die bedeutung des einsatzes von handpuppen/spielfiguren im fremdsprachenunterricht bei kindern im alter von 3-5 jahren
El kuklaları ve oyun figürlerinin 3-5 yaş öğrencilerinin yabancı dil dersi uygulamasındaki yeri ve önemi
ARZU KASTNER
(2014).
, Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. FERUZAN GÜNDOĞAR
Yüksek Lisans
Almanca
Alman Dili ve Edebiyatı , Eğitim ve Öğretim
|
|
|
46.
Anna Seghers'in Transit adlı romanında sürgün izleği
The theme of exile in Anna Seghers's novel Transit
SEMRA ÖĞRETMEN
(2014).
, Yapıldığı Yer: YÜZÜNCÜ YIL ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. ABDULKERİM UZAĞAN
Yüksek Lisans
Türkçe
Alman Dili ve Edebiyatı
|
|
|
47.
Die wahrnemungsweise des fremden in Selim Özdoğans Romanen "Die Tochter des Schmieds" und "Heimstraße 52"
Selim Özdoğan'ın "Die Tochter des Schmieds" ve "Heimstraße 52" romanlarındaki yabancılık kavramının algılanma biçimi
GÜLENAY YAĞCI
(2014).
, Yapıldığı Yer: EGE ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. NERGİS DAŞ
Yüksek Lisans
Almanca
Alman Dili ve Edebiyatı
|
|
|
48.
Die defizithypothese von Bernstein und die sprachliche verschiedenheit der Türkischen kinder in der sekundarstufe der unter- und mittelschicht in deutschland: Ein beitrag zur soziolinguistik
Bernstein'ın "Eksiklik Kuramı" ve Almanya'da yaşayan alt ve orta katmana mensup Türk çocuklarının dilsel farklılıkları: Sosyodilbilim açısından bir araştırma.
DERYA SARIŞIK
(2014).
, Yapıldığı Yer: HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. MELTEM EKTİ
Yüksek Lisans
Almanca
Alman Dili ve Edebiyatı , Dilbilim
|
|
|
49.
Melda Akbaş'ın So Wie Ich Will adlı romanında kültürlerarasılık
GÜLAY BÜYÜKTOPÇU
(2014).
, Yapıldığı Yer: YÜZÜNCÜ YIL ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. ABDULKERİM UZAĞAN
Yüksek Lisans
Türkçe
Alman Dili ve Edebiyatı
|
|
|
50.
Robert Schneider'in Ren Üçlemesinin postmodern edebiyat
bağlamında incelenmesi
Researching of Robert Schneider's Trilogy of Rhine in the context of postmodern literature
GÜLCAN YÜCEDAĞ
(2014).
, Yapıldığı Yer: SAKARYA ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. CÜNEYT ARSLAN
Yüksek Lisans
Türkçe
Alman Dili ve Edebiyatı
|
|
|