Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı / Reklamcılık / Dijital Reklamcılık için arama sonuçları Arama sonucu: 81 sonuç bulundu
MEVLÜT AKYOL ORCID
PROFESÖR

MEVLÜT AKYOL

İNÖNÜ ÜNİVERSİTESİ/İLETİŞİM FAKÜLTESİ/HALKLA İLİŞKİLER VE TANITIM BÖLÜMÜ/REKLAMCILIK VE TANITIM ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Reklamcılık Dijital Reklamcılık ; Reklam Araştırmaları ; Siyasal Reklamcılık
mevlut.akyol[at]inonu.edu.tr
RASİME AYHAN YILMAZ ORCID
PROFESÖR

RASİME AYHAN YILMAZ

ANADOLU ÜNİVERSİTESİ/İLETİŞİM BİLİMLERİ FAKÜLTESİ/HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ/HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Reklamcılık Reklam Araştırmaları ; Dijital Reklamcılık ; Sosyal Reklamcılık
rayilmaz[at]anadolu.edu.tr
NECİP SERDAR SEVER ORCID
PROFESÖR

NECİP SERDAR SEVER

ANADOLU ÜNİVERSİTESİ/İLETİŞİM BİLİMLERİ FAKÜLTESİ/HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ/HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Reklamcılık Dijital Reklamcılık ; Reklam Kampanyaları ; Sosyal Reklamcılık
nssever[at]anadolu.edu.tr
SİNEM YEYGEL ÇAKIR ORCID
PROFESÖR

SİNEM YEYGEL ÇAKIR

EGE ÜNİVERSİTESİ/İLETİŞİM FAKÜLTESİ/REKLAMCILIK BÖLÜMÜ/GENEL REKLAMCILIK ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Reklamcılık Dijital Reklamcılık ; Reklam ve Tüketim Kültürü ; Reklam Kampanyaları
sinem.yeygel[at]ege.edu.tr
KIVANÇ NAZLIM TÜZEL URALTAŞ ORCID
PROFESÖR

KIVANÇ NAZLIM TÜZEL URALTAŞ

MARMARA ÜNİVERSİTESİ/İLETİŞİM FAKÜLTESİ/HALKLA İLİŞKİLER VE TANITIM BÖLÜMÜ/REKLAMCILIK VE TANITIM ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Reklamcılık Dijital Reklamcılık ; Reklam Araştırmaları ; Reklam Stratejileri
ntuzel[at]marmara.edu.tr
DERYA ÖCAL ORCID
PROFESÖR

DERYA ÖCAL

ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ/İLETİŞİM FAKÜLTESİ/HALKLA İLİŞKİLER VE TANITIM BÖLÜMÜ/REKLAMCILIK ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Reklamcılık Reklam Araştırmaları ; Reklam Kampanyaları ; Dijital Reklamcılık
dtellan[at]atauni.edu.tr
DUYGU AYDIN ORCID
PROFESÖR

DUYGU AYDIN

SELÇUK ÜNİVERSİTESİ/İLETİŞİM FAKÜLTESİ/REKLAMCILIK BÖLÜMÜ/REKLAM ARAŞTIRMALARI ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Reklamcılık Reklam Araştırmaları ; Dijital Reklamcılık ; Reklam Stratejileri
duyguaydin[at]selcuk.edu.tr
YEŞİM ÇELİK
DOÇENT

YEŞİM ÇELİK

AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ/İLETİŞİM FAKÜLTESİ/REKLAMCILIK BÖLÜMÜ/REKLAMCILIK ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Reklamcılık Dijital Reklamcılık
MERVE GENÇYÜREK ERDOĞAN ORCID
DOÇENT

MERVE GENÇYÜREK ERDOĞAN

ANKARA HACI BAYRAM VELİ ÜNİVERSİTESİ/İLETİŞİM FAKÜLTESİ/RADYO, TELEVİZYON VE SİNEMA BÖLÜMÜ/RADYO, SİNEMA VE TELEVİZYON ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Reklamcılık Reklam Kampanyaları ; Dijital Reklamcılık ; Reklam Araştırmaları
merve.gencyurek[at]hbv.edu.tr
NAİM ÇINAR ORCID
DOÇENT

NAİM ÇINAR

ANADOLU ÜNİVERSİTESİ/İLETİŞİM BİLİMLERİ FAKÜLTESİ/HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ/HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Reklamcılık Dijital Reklamcılık ; Reklam Stratejileri ; Reklam Araştırmaları
naimcinar[at]anadolu.edu.tr
AYLA TOPUZ SAVAŞ ORCID
DOÇENT

AYLA TOPUZ SAVAŞ

ANADOLU ÜNİVERSİTESİ/ESKİŞEHİR MESLEK YÜKSEKOKULU/PAZARLAMA VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ/PAZARLAMA PR./

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Reklamcılık Reklam Araştırmaları ; Sosyal Reklamcılık ; Dijital Reklamcılık
atsavas[at]anadolu.edu.tr
SERDAR YILDIZ ORCID
DOÇENT

SERDAR YILDIZ

ANADOLU ÜNİVERSİTESİ/İLETİŞİM BİLİMLERİ FAKÜLTESİ/HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ/HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Reklamcılık Reklam Araştırmaları ; Reklam Kampanyaları ; Dijital Reklamcılık
serdar.y[at]anadolu.edu.tr
EMRAH GÜLMEZ ORCID
DOÇENT

EMRAH GÜLMEZ

ANADOLU ÜNİVERSİTESİ/İLETİŞİM BİLİMLERİ FAKÜLTESİ/HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ/HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Reklamcılık Reklam Stratejileri ; Dijital Reklamcılık ; Reklam Araştırmaları
emrahgulmez[at]anadolu.edu.tr
YASEMİN BOZKURT ORCID
DOÇENT

YASEMİN BOZKURT

PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ/İLETİŞİM FAKÜLTESİ/HALKLA İLİŞKİLER VE TANITIM BÖLÜMÜ/HALKLA İLİŞKİLER VE TANITIM ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Reklamcılık Reklam Stratejileri ; Dijital Reklamcılık ; Reklam Kampanyaları
ybozkurt[at]pau.edu.tr
FATMA YASA ORCID
DOÇENT

FATMA YASA

PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ/İLETİŞİM FAKÜLTESİ/YENİ MEDYA VE İLETİŞİM BÖLÜMÜ/YENİ MEDYA VE İLETİŞİM ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Reklamcılık Reklam Araştırmaları ; Dijital Reklamcılık
fucar[at]pau.edu.tr
EMİNE ÖZEN OKAT ORCID
DOÇENT

EMİNE ÖZEN OKAT

EGE ÜNİVERSİTESİ/İLETİŞİM FAKÜLTESİ/REKLAMCILIK BÖLÜMÜ/GENEL REKLAMCILIK ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Reklamcılık Reklam Araştırmaları ; Dijital Reklamcılık ; Reklam Çözümlemesi
ozen.okat[at]ege.edu.tr
NİLNUR TANDAÇGÜNEŞ KAHRAMAN ORCID
DOÇENT

NİLNUR TANDAÇGÜNEŞ KAHRAMAN

İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ/İLETİŞİM FAKÜLTESİ/HALKLA İLİŞKİLER VE TANITIM BÖLÜMÜ/REKLAMCILIK ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Reklamcılık Reklam Çözümlemesi ; Dijital Reklamcılık ; Reklam Araştırmaları
nilnur.tandacgunes[at]istanbul.edu.tr
BETÜL ÖZKAYA ORCID
DOÇENT

BETÜL ÖZKAYA

MARMARA ÜNİVERSİTESİ/İLETİŞİM FAKÜLTESİ/HALKLA İLİŞKİLER VE TANITIM BÖLÜMÜ/REKLAMCILIK VE TANITIM ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Reklamcılık Reklam Araştırmaları ; Dijital Reklamcılık ; Reklam Stratejileri
betulozkaya[at]marmara.edu.tr
ALİ ERKAM YARAR ORCID
DOÇENT

ALİ ERKAM YARAR

NECMETTİN ERBAKAN ÜNİVERSİTESİ/SOSYAL VE BEŞERİ BİLİMLER FAKÜLTESİ/HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ/REKLAMCILIK ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Reklamcılık Reklam Araştırmaları ; Dijital Reklamcılık ; Reklam Çözümlemesi
aeyarar[at]erbakan.edu.tr
ALPER YILMAZ ORCID
DOÇENT

ALPER YILMAZ

İNÖNÜ ÜNİVERSİTESİ/İLETİŞİM FAKÜLTESİ/HALKLA İLİŞKİLER VE TANITIM BÖLÜMÜ/ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Reklamcılık Reklam Araştırmaları ; Reklam Çözümlemesi ; Dijital Reklamcılık
alper.yilmaz[at]inonu.edu.tr