Turizm için arama sonuçları Arama sonucu: 1914
1. Pazarlama yetkinliğinin işletme performansına etkisi: Nevşehir'deki konaklama işletmeleri üzerine bir araştırma The effect of marketing competence on businness performance: A research on accommodation business in Nevşehir

ALİ KORAY ÖZGÜÇLÜ (2019). , Yapıldığı Yer: NEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DR. ÖĞR. ÜYESİ BEKİR BORA DEDEOĞLU
Yüksek Lisans   Türkçe   Turizm , İşletme
2. Müşteri memnuniyeti ve imajın müşteri sadakatine etkisi: TRA1 bölgesinde (Erzurum, Erzincan, Bayburt) iş seyahatindeki müşteriler üzerine bir uygulama The influence of costumer satisfaction and image to costumer loyalty: An application upon the costumers on business travel in the region of TRA1 (Erzurum, Erzincan, Bayburt)

MİKDAT BAYKAL (2019). , Yapıldığı Yer: ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. GÖKALP NURİ SELÇUK
Yüksek Lisans   Türkçe   Turizm , İşletme
3. Tekirdağ kenti doğal ve kültürel değerlerinin turizm ve rekreasyon açısından değerlendirilmesi The evaluation of the natural and cultural features of tekirdağ province in terms of landscape architecture

SİNEM ÖZER (2019). , Yapıldığı Yer: NAMIK KEMAL ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. MURAT ÖZYAVUZ
Yüksek Lisans   Türkçe   Turizm
4. Örgütsel adalet algısının iç girişimci davranışa etkisinde örgütsel özdeşleşmenin rolü: Konaklama işletmelerinde bir uygulama The mediating role of organizational identification in the effect of organizational justice on intrapreneurship behaviour: A application in accommodation companies

MEHMET KAHYAOĞLU (2019). , Yapıldığı Yer: ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DR. ÖĞR. ÜYESİ ALİ ÇAĞLAR GÜLLÜCE
Doktora   Türkçe   Turizm , İşletme
5. Konaklama işletmelerinde ilişkisel pazarlama uygulamaları ile müşteri şikayet davranışı ve tekrar satın alma niyeti arasındaki ilişkinin belirlenmesi: Turizm akademisyenleri tarafından bir değerlendirme Determining the relationship between customer complaints and repeat purchase behavior i̇ntention with relational marketing applications in accomodation businesses: An evoulation through tourism academicians

SEDAT ŞAHİN (2018). , Yapıldığı Yer: ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. GÖKALP NURİ SELÇUK
Doktora   Türkçe   Turizm
6. Üniversitelerde sunulan yiyecek içecek hizmetlerine yönelik kalite, değer, risk algısının ve müşteri memnuniyetinin ölçülmesi: Nevşehir ilinde bir araştırma The measurement of the quality, value, risk perception and costumer satisfaction towards food and beverage services at universities: A research in Nevsehir province

MAHMUT DOĞAN KAMIŞ (2018). , Yapıldığı Yer: NEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. AZİZ GÖKHAN ÖZKOÇ
Yüksek Lisans   Türkçe   Turizm
7. Türkiye'de yoksulluğun azaltılmasında turizmin rolü Role of tourism in reducsion of poverty in Turkey

SAKİNE DEMİRHAN (2018). , Yapıldığı Yer: NİĞDE ÖMER HALİSDEMİR ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. FİLİZ KUTLUAY TUTAR
Yüksek Lisans   Türkçe   Turizm
8. Konaklama işletmelerinin seyahat acentalarını tercihlerinde etkili olan faktörlerin belirlenmesine yönelik bir araştırma A study to determine the factors affecting the travel agency choices of accommodation businesses

BİROL ÖZTÜRK (2018). , Yapıldığı Yer: MUĞLA SITKI KOÇMAN ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. DOĞAN KUTUKIZ
Yüksek Lisans   Türkçe   Turizm
9. Üniversite öğrencilerinin yiyecek içecek işletmesi tercihlerine etki eden faktörlerin belirlenmesi Determining the factors affecting food and beverage management preferences of university students

MEHMET KIZILELİ (2018). , Yapıldığı Yer: GAZİ ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): ÖĞR. GÖR. MENEKŞE CÖMERT
Yüksek Lisans   Türkçe   İşletme
10. Seyahat motivasyonunu oluşturan itici ve çekici faktörlerin tüketici temelli destinasyon değeri üzerine etkisi The effect of push and pull factors as constituent components of travel motivation on customer-based destination equity

FATİH PEKTAŞ (2017). , Yapıldığı Yer: NEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. EBRU GÜNEREN ÖZDEMİR
Doktora   Türkçe   Turizm , İşletme
11. Kişilik özellikleri ile tükenmişlik ve iş doyumu arasındaki ilişkiler: TRA2 bölgesindeki otel işletmeleri çalışanları üzerine bir uygulama The relationships between characteristics , jop satisfaction and burnout :An application on hotel management employees in the TRA2 region

GÜLŞEN BAYAT (2017). , Yapıldığı Yer: ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. GÖKALP NURİ SELÇUK
Doktora   Türkçe   Turizm , İşletme
12. Müşteri-çalışan bağının memnuniyet, algılanan değer ve davranışsal niyet ile ilişkisi The relationship of customer-employee bond with satisfaction, perceived value and behavioral intention

ABDULLAH USLU (2017). , Yapıldığı Yer: AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. MELTEM CABER
Doktora   Türkçe   Turizm
13. Otel işletmelerinde iş özellikleri ve örgütsel bağlılık ilişkisinde işe yabancılaşmanın rolü The role of work alienation in the relationship between job characteristics and organizational commitment in hotel businesses

ONUR ŞEVKET YILDIZ (2017). , Yapıldığı Yer: NEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. NİLÜFER ŞAHİN PERÇİN
Doktora   Türkçe   Turizm , İşletme
14. Algılanan hizmet kalitesi ile davranışsal niyet arasındaki ilişkide müşteri memnuniyetinin rolü: Kış koridorunda bir uygulama The role of customer satisfaction in the relationship between perceived service quality and behavioral intention: An application in the winter corridor

FATMA BAŞAR (2017). , Yapıldığı Yer: ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. ERKAN SAĞLIK
Doktora   Türkçe   Turizm , İşletme
15. Yerel halkın toplum temelli turizm gelişimine ilişkin algı, tutum ve desteği: Misi köyü örneği Community perceptions, attitudes and support for community based tourism: The case of Misi village

SILA KARACAOĞLU (2017). , Yapıldığı Yer: MERSİN ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. KEMAL BİRDİR
Doktora   Türkçe   Turizm , İşletme
16. Turistik bölgeler için yeni ürün geliştirme modeli: Nevşehir ili üzerine bir uygulama New product development model for tourism destinations: the case of Nevşehi̇r

YUSUF KARAKUŞ (2017). , Yapıldığı Yer: NEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. SUZAN ÇOBAN
Doktora   Türkçe   Turizm , İşletme
17. UNESCO dünya miras alanı bilgisinin miras alanı çekicilikleri ve çalışanların gösterdiği duygular ile turistin duyguları, memnuniyeti ve davranışsal niyeti ilişkilerindeki düzenleyicilik rolü The moderator role of knowledge of UNESCO World heritage site on relations of heritage site attractions and employees' displayed emotions with tourist's emotions, satisfaction, and behavioral intention

KORAY ÇAMLICA (2017). , Yapıldığı Yer: NEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. İBRAHİM YILMAZ
Doktora   Türkçe   Turizm , İşletme
18. Sorumlu turizm oluşturmada sorumlu işletme uygulamaları seyahat acentaları üzerine bir araştırma Responsible business practices in creating responsible tourism, a research on travel agencies

NECİBE ŞEN (2017). , Yapıldığı Yer: ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. NİLGÜN BİLİCİ,PROF. DR. AZİZE TUNÇ HASSAN
Doktora   Türkçe   Turizm
19. Hizmet kalitesi ve seyahat engelleri algısı ile müşteri memnuniyeti ve destinasyon sadakati algısı arasındaki ilişkinin ekoturizm yöresinde incelenmesi: Uzungöl'ü ziyaret eden yabancı turistler üzerine bir uygulama The analysis of the relationship between the perception of service quality and travel constraints and the perception of customer satisfaction and destination loyalty in the ecotourism region: An application on foreign tourists visiting Uzungöl

ERAY TURPCU (2017). , Yapıldığı Yer: ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. GÖKALP NURİ SELÇUK
Doktora   Türkçe   Turizm
20. Turistlerin çevre dostu tutumlarının çevreye duyarlı turistik ürün satın alma niyeti üzerine etkisi: Nevşehir ilinde bir uygulama The effect of tourists' eco-friendly attitudes on touristic product purchase intention: A Research in Nevşehir Province‏

GÜLSÜM TABAK (2017). , Yapıldığı Yer: NEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. EBRU GÜNEREN ÖZDEMİR
Yüksek Lisans   Türkçe   Turizm , İşletme
21. Örgütsel vatandaşlık davranışı ile örgütsel sessizlik davranışı arasındaki karşılıklı etki derecelerinin yapısal eşitlik modeli ile incelenmesi:Rize ili otel işletmelerinde bir uygulama Examination of mutual impact levels of organizational citizenship behavior and organizational silence behavior by structural equality modelli̇ng: A study in Ri̇ze hotels.

EREN ERKILIÇ (2017). , Yapıldığı Yer: ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. ALİ ÇAĞLAR GÜLLÜCE
Doktora   Türkçe   Turizm , İşletme
22. Otel işletmelerinde içsel pazarlama ve işletme performansı ilişkisinde pazar odaklılığın rolü: Nevşehir örneği The role of market orientation in the relationship between internal marketing and firm performance in hotel businesses: Case of Nevsehir

GAMZE ÇOBAN (2017). , Yapıldığı Yer: NEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. DUYGU EREN
Doktora   Türkçe   Turizm , İşletme
23. Destinasyon deneyimi, bilinirliği ve aidiyeti kapsamında destinasyon sadakatine yönelik bir model önerisi: Fethiye örneği A model proposal for destination loyalty in the context of destination experience, familiarity and attachment: The case of Fethiye

İLKER TÜRKERİ (2017). , Yapıldığı Yer: ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. GÖKALP NURİ SELÇUK
Doktora   Türkçe   Turizm , İşletme
24. Otel işletmelerinde çalışanların kariyer tatmini ve kariyer bağlılığı ilişkisinde öz yeterliliğin rolü The role of self-efficacy in the relationship between career satisfaction and career commitment of employees in hotel enterprises

HAKAN KENDİR (2017). , Yapıldığı Yer: NEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. AZİZ GÖKHAN ÖZKOÇ
Doktora   Türkçe   Turizm , İşletme
25. Otel işletmelerinde iç ve dış kontrol odağının örgütsel yabancılaşma üzerine etkisi: Nevşehir örneği The effect of internal and external locus of control on organizational alienation in hotel enterprises: A case of Nevşehi̇r

SEDAT KAFALI (2017). , Yapıldığı Yer: NEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. NİLÜFER ŞAHİN PERÇİN
Yüksek Lisans   Türkçe   Turizm , İşletme
26. Otel işletmeleri yöneticilerinin öz yeterliliklerinin karar verme stillerine etkisinde yönetsel güçlülüğün aracılık rolü The mediation role of managerial resourcefulness on the decision making styles of the self effi̇cacy of hotel establishment managers

EMRAH KESKİN (2017). , Yapıldığı Yer: NEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. NİLÜFER ŞAHİN PERÇİN
Doktora   Türkçe   Turizm , İşletme
27. Sensory marketing applications in 5-star hotels: The case of Bodrum Beş yıldızlı otellerde duyusal pazarlama uygulamaları: Bodrum örneği

NİSAN YOZUKMAZ (2016). , Yapıldığı Yer:

Danışman(lar): DOÇ. DR. CAFER TOPALOĞLU
Yüksek Lisans   İngilizce   Turizm
28. Zamana dayalı faaliyet tabanlı maliyetleme ile geleneksel maliyetleme sistemlerinin karşılaştırılması: konaklama işletmelerinde bir uygulama Comparison of time-driven activity based costing and traditional costing systems: an application on accommodation establishments

FIRAT BİÇİCİ (2016). , Yapıldığı Yer: ADNAN MENDERES ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. OSMAN ERALP ÇOLAKOĞLU
Doktora   Türkçe   İşletme
29. Destinasyon seçiminde etkili olan destinasyon kalite unsurlarının analizi: Antalya örneği Analysis of destination quality factors effective on destination choise: Antalya case

ERKAN GÜNEŞ (2016). , Yapıldığı Yer: AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. UFUK DURNA
Doktora   Türkçe   Turizm
30. Ayder'in sürdürülebilir turizm kalkınması sürecinin turizm paydaşları tarafından değerlendirilmesi Evaluation of sustainable tourism development process of ayder by tourism stakeholders

BEYZA HATIRNAZ (2016). , Yapıldığı Yer: GAZİ ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. CEVAT TOSUN
Yüksek Lisans   Türkçe   Turizm
31. Turizm uydu hesapları (TSAs) yöntemi (Erzurum ölçeğinde bir uygulama) Touri̇sm satelli̇te accounts (TSAs) method (Case study in Erzurum economy)

NASİM ROUYGARI (2016). , Yapıldığı Yer: ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. GÖKALP NURİ SELÇUK
Yüksek Lisans   Türkçe   Ekonomi , Turizm
32. Sürdürülebilir turizm kapsamında yaratıcı turizm: Antalya ili örneği Creative tourism in the scope of sustainable tourism:Sample of Antalya city

AYLİN GÜVEN (2016). , Yapıldığı Yer: AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. YILDIRIM YILMAZ
Yüksek Lisans   Türkçe   Turizm
33. Türkiye'de yükseköğretim düzeyinde yürütülen rekreasyon programları ve program amacına yönelik öğrenci beklentileri A research on student expectations of university level recreation programs in Turkey and aims of these programs

MUHAMMET CENK BİRİNCİ (2016). , Yapıldığı Yer: GAZİ ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. YASİN BOYLU
Yüksek Lisans   Türkçe   Turizm
34. Konaklama işletmelerinde turistlerin anadolu misafirperverliği algısının satın alma sonrası tutum ve davranışlarına etkisi The impact of the customer perception of the anatolian hospitality on the attitude and behaviour at post purchase period in the hotel industry

KEMAL ÇUBUKCU (2016). , Yapıldığı Yer: GAZİ ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. ALİ YAYLI
Doktora   Türkçe   Turizm
35. Türkiye'deki seyahat acentalarının veri tabanlı ve ilişkisel pazarlama yaklaşımlarıyla müşteri sadakati oluşturması üzerine bir durum değerlendirmesi A status evaluation on customer loyalty creation through database and relationship marketing approaches of travel agents in Turkey

ÇAĞDAŞ AYDIN (2016). , Yapıldığı Yer: ANADOLU ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. NAZMİ KOZAK
Yüksek Lisans   Türkçe   Turizm , İşletme
36. Otel işletmelerinde sosyal medyanın müşteri e-sadakati üzerine etkisi: Facebook örneği Impact of social media on customer e-loyalty at hotel enterprises: Facebook case

FATİH ERCAN (2016). , Yapıldığı Yer: ADNAN MENDERES ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. OSMAN ERALP ÇOLAKOĞLU
Doktora   Türkçe   Turizm
37. Turizm sektöründe e-ticaret boyutlarının konaklama işletmelerinde incelenmesi; Samsun ili örneği Investigation of the dimensions of e-commerce in hospitality industry that in tourism sector; Sample of Samsun province

VOLKAN TUNCEL (2016). , Yapıldığı Yer: ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. NİLGÜN BİLİCİ
Yüksek Lisans   Türkçe   Turizm , İşletme
38. Konaklama işletmelerinde algılanan örgütsel adaletin işe yabancılaşma üzerine etkisi: Kapadokya örneği The effect of perceived organizational justice to work alienation in hospitality industry: The case of Nevşehir

MEHMET TEKELİ (2016). , Yapıldığı Yer: NEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. LÜTFİ BUYRUK
Yüksek Lisans   Türkçe   Turizm , İşletme
39. Turizm lisans eğitiminde yüksekokulların fakülteye dönüşme süreci üzerine nitel bir araştırma A qualitative research on the transformation process of tourism schools to faculties

ZEYNEP KARSAVURAN (2016). , Yapıldığı Yer: AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. BAHATTİN ÖZDEMİR
Yüksek Lisans   Türkçe   Eğitim ve Öğretim , Turizm
40. Konaklama işletmelerinde çalışanların örgütsel bağlılığının işgören performansı üzerindeki etkileri The effects of employees' organizational commitment, working in accomodation management, on employee performance

BANU BAKIRCI (2016). , Yapıldığı Yer: MUĞLA SITKI KOÇMAN ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. ERCAN BALDEMİR
Yüksek Lisans   Türkçe   Turizm , İşletme
41. Turistik ürün çeşitlendirmesi kapsamında karanlık turizm: Yerel turistlere yönelik bir araştırma Dark tourism under the concept of tourism product diversification: A research towards domestic tourists

DOĞU BARANAYDIN (2016). , Yapıldığı Yer: DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. ÖZGÜR DEVRİM YILMAZ
Yüksek Lisans   Türkçe   Turizm
42. Otel işletmelerinde hizmet kalitesinin müşteri memnuniyeti, tekrar satın alma ve tavsiye isteği üzerine etkisi: Trabzon Ortahisar örneği The effect of service quality on customer satisfaction, repurchase and demand of recommendation in hotel establishment: Case of Trabzon Ortahi̇sar

MUSTAFA EMRE ŞİRİN (2016). , Yapıldığı Yer: ÇANAKKALE ONSEKİZ MART ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. MURAT AKSU
Yüksek Lisans   Türkçe   Turizm
43. Konaklama işletmelerinde gerilla pazarlama: Erzurum ölçeğinde bir uygulama Gueri̇lla marketi̇ng i̇n accomodati̇on busi̇nesses: An appli̇cati̇on across Erzurum

METEHAN EYÜBOĞLU (2016). , Yapıldığı Yer: ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. GÖKALP NURİ SELÇUK
Yüksek Lisans   Türkçe   Turizm
44. Türkiye'nin gastronomi imajı, ziyaretçilerin bilgi kaynakları ve harcamaları Turkey's food image, travelers' information sources and expenditures

RAMAZAN EREN (2016). , Yapıldığı Yer: GAZİ ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. NEVZAT AYPEK
Doktora   Türkçe   Turizm
45. Yiyecek içecek işletmelerinde estetik değerin müşterilerin estetik deneyimlerine ve tekrar ziyaretlerine etkisi The effect of aesthetic value in food and beverage facilities on the aesthetic experiences of customers and their revisits

ÇAĞRI SÜRÜCÜ (2016). , Yapıldığı Yer: MUĞLA SITKI KOÇMAN ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. AYDAN BEKAR
Yüksek Lisans   Türkçe   Turizm
46. Yerel yemek tüketiminin turist motivasyonuna etkisi: İspanya örneği The effect of local food consumption on tourists' motivation, Spanish example

VEDAT GÖLLER (2016). , Yapıldığı Yer: MUĞLA SITKI KOÇMAN ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. ERCAN BALDEMİR
Yüksek Lisans   Türkçe   Turizm
47. Otel işletmelerinde yenilikçiliğin önündeki engeller ve örgütsel bağlılık ilişkisi: Bodrum örneği The relationship barriers to innovativeness and organizational commitment in hotel enterprises: Example of Bodrum

GAMZE KILIÇ (2016). , Yapıldığı Yer: ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. CEM IŞIK
Yüksek Lisans   Türkçe   Turizm , İşletme
48. Çalışanların örgütsel şefkat algılarının örgütsel bağlılıklarına etkisinin değerlendirilmesi: Çukurova bölgesi 3, 4 ve 5 yıldızlı otel çalışanları üzerine bir araştırma The effects of the perception of organizational compassion on organizational commitment: A study on three, four and five star hotels in Cukurova region

ZEYNEP ALBAYRAK (2016). , Yapıldığı Yer: MERSİN ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DİLEK ATÇI
Yüksek Lisans   Türkçe   Turizm , İşletme
49. İşgören avukatlığı ve algılanan örgütsel desteğin çalışanların işe gömülmüşlük ve işten ayrılma niyeti üzerine etkisi: Otel çalışanları üzerine bir araştırma The effects of employee advocacy and perceived organizational support on job embeddedness and intentions to quit job: A study on hotel employees

SABAHAT CEYLİN ŞANLI (2016). , Yapıldığı Yer: MERSİN ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. YILMAZ AKGÜNDÜZ
Yüksek Lisans   Türkçe   Turizm , İşletme
50. Türkiye'de kış turizmi destinasyonlarının rekabetçi konumlandırması Competitive positioning of winter tourism destinations in Turkey

SAVAŞ EVREN (2016). , Yapıldığı Yer: ANADOLU ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. NAZMİ KOZAK
Doktora   Türkçe   Turizm