1.
Pazarlama yetkinliğinin işletme performansına etkisi: Nevşehir'deki konaklama işletmeleri üzerine bir araştırma
The effect of marketing competence on businness performance: A research on accommodation business in Nevşehir
ALİ KORAY ÖZGÜÇLÜ
(2019).
, Yapıldığı Yer: NEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DR. ÖĞR. ÜYESİ BEKİR BORA DEDEOĞLU
Yüksek Lisans
Türkçe
Turizm , İşletme
|
|
|
2.
Müşteri memnuniyeti ve imajın müşteri sadakatine etkisi: TRA1 bölgesinde (Erzurum, Erzincan, Bayburt) iş seyahatindeki müşteriler üzerine bir uygulama
The influence of costumer satisfaction and image to costumer loyalty: An application upon the costumers on business travel in the region of TRA1 (Erzurum, Erzincan, Bayburt)
MİKDAT BAYKAL
(2019).
, Yapıldığı Yer: ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. GÖKALP NURİ SELÇUK
Yüksek Lisans
Türkçe
Turizm , İşletme
|
|
|
3.
Tekirdağ kenti doğal ve kültürel değerlerinin turizm ve rekreasyon açısından değerlendirilmesi
The evaluation of the natural and cultural features of tekirdağ province in terms of landscape architecture
SİNEM ÖZER
(2019).
, Yapıldığı Yer: NAMIK KEMAL ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. MURAT ÖZYAVUZ
Yüksek Lisans
Türkçe
Turizm
|
|
|
4.
Örgütsel adalet algısının iç girişimci davranışa etkisinde örgütsel özdeşleşmenin rolü: Konaklama işletmelerinde bir uygulama
The mediating role of organizational identification in the effect of organizational justice on intrapreneurship behaviour: A application in accommodation companies
MEHMET KAHYAOĞLU
(2019).
, Yapıldığı Yer: ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DR. ÖĞR. ÜYESİ ALİ ÇAĞLAR GÜLLÜCE
Doktora
Türkçe
Turizm , İşletme
|
|
|
5.
Konaklama işletmelerinde ilişkisel pazarlama uygulamaları ile müşteri şikayet davranışı ve tekrar satın alma niyeti arasındaki ilişkinin belirlenmesi: Turizm akademisyenleri tarafından bir değerlendirme
Determining the relationship between customer complaints and repeat purchase behavior i̇ntention with relational marketing applications in accomodation businesses: An evoulation through tourism academicians
SEDAT ŞAHİN
(2018).
, Yapıldığı Yer: ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. GÖKALP NURİ SELÇUK
Doktora
Türkçe
Turizm
|
|
|
6.
Üniversitelerde sunulan yiyecek içecek hizmetlerine yönelik kalite, değer, risk algısının ve müşteri memnuniyetinin ölçülmesi: Nevşehir ilinde bir araştırma
The measurement of the quality, value, risk perception and costumer satisfaction towards food and beverage services at universities: A research in Nevsehir province
MAHMUT DOĞAN KAMIŞ
(2018).
, Yapıldığı Yer: NEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. AZİZ GÖKHAN ÖZKOÇ
Yüksek Lisans
Türkçe
Turizm
|
|
|
7.
Türkiye'de yoksulluğun azaltılmasında turizmin rolü
Role of tourism in reducsion of poverty in Turkey
SAKİNE DEMİRHAN
(2018).
, Yapıldığı Yer: NİĞDE ÖMER HALİSDEMİR ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. FİLİZ KUTLUAY TUTAR
Yüksek Lisans
Türkçe
Turizm
|
|
|
8.
Konaklama işletmelerinin seyahat acentalarını tercihlerinde etkili olan faktörlerin belirlenmesine yönelik bir araştırma
A study to determine the factors affecting the travel agency choices of accommodation businesses
BİROL ÖZTÜRK
(2018).
, Yapıldığı Yer: MUĞLA SITKI KOÇMAN ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. DOĞAN KUTUKIZ
Yüksek Lisans
Türkçe
Turizm
|
|
|
9.
Üniversite öğrencilerinin yiyecek içecek işletmesi tercihlerine etki eden faktörlerin belirlenmesi
Determining the factors affecting food and beverage management preferences of university students
MEHMET KIZILELİ
(2018).
, Yapıldığı Yer: GAZİ ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): ÖĞR. GÖR. MENEKŞE CÖMERT
Yüksek Lisans
Türkçe
İşletme
|
|
|
10.
Seyahat motivasyonunu oluşturan itici ve çekici faktörlerin tüketici temelli destinasyon değeri üzerine etkisi
The effect of push and pull factors as constituent components of travel motivation on customer-based destination equity
FATİH PEKTAŞ
(2017).
, Yapıldığı Yer: NEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. EBRU GÜNEREN ÖZDEMİR
Doktora
Türkçe
Turizm , İşletme
|
|
|
11.
Kişilik özellikleri ile tükenmişlik ve iş doyumu arasındaki ilişkiler: TRA2 bölgesindeki otel işletmeleri çalışanları üzerine bir uygulama
The relationships between characteristics , jop satisfaction and burnout :An application on hotel management employees in the TRA2 region
GÜLŞEN BAYAT
(2017).
, Yapıldığı Yer: ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. GÖKALP NURİ SELÇUK
Doktora
Türkçe
Turizm , İşletme
|
|
|
12.
Müşteri-çalışan bağının memnuniyet, algılanan değer ve davranışsal niyet ile ilişkisi
The relationship of customer-employee bond with satisfaction, perceived value and behavioral intention
ABDULLAH USLU
(2017).
, Yapıldığı Yer: AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. MELTEM CABER
Doktora
Türkçe
Turizm
|
|
|
13.
Otel işletmelerinde iş özellikleri ve örgütsel bağlılık ilişkisinde işe yabancılaşmanın rolü
The role of work alienation in the relationship between job characteristics and organizational commitment in hotel businesses
ONUR ŞEVKET YILDIZ
(2017).
, Yapıldığı Yer: NEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. NİLÜFER ŞAHİN PERÇİN
Doktora
Türkçe
Turizm , İşletme
|
|
|
14.
Algılanan hizmet kalitesi ile davranışsal niyet arasındaki ilişkide müşteri memnuniyetinin rolü: Kış koridorunda bir uygulama
The role of customer satisfaction in the relationship between perceived service quality and behavioral intention: An application in the winter corridor
FATMA BAŞAR
(2017).
, Yapıldığı Yer: ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. ERKAN SAĞLIK
Doktora
Türkçe
Turizm , İşletme
|
|
|
15.
Yerel halkın toplum temelli turizm gelişimine ilişkin algı, tutum ve desteği: Misi köyü örneği
Community perceptions, attitudes and support for community based tourism: The case of Misi village
SILA KARACAOĞLU
(2017).
, Yapıldığı Yer: MERSİN ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. KEMAL BİRDİR
Doktora
Türkçe
Turizm , İşletme
|
|
|
16.
Turistik bölgeler için yeni ürün geliştirme modeli: Nevşehir ili üzerine bir uygulama
New product development model for tourism destinations: the case of Nevşehi̇r
YUSUF KARAKUŞ
(2017).
, Yapıldığı Yer: NEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. SUZAN ÇOBAN
Doktora
Türkçe
Turizm , İşletme
|
|
|
17.
UNESCO dünya miras alanı bilgisinin miras alanı çekicilikleri ve çalışanların gösterdiği duygular ile turistin duyguları, memnuniyeti ve davranışsal niyeti ilişkilerindeki düzenleyicilik rolü
The moderator role of knowledge of UNESCO World heritage site on relations of heritage site attractions and employees' displayed emotions with tourist's emotions, satisfaction, and behavioral intention
KORAY ÇAMLICA
(2017).
, Yapıldığı Yer: NEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. İBRAHİM YILMAZ
Doktora
Türkçe
Turizm , İşletme
|
|
|
18.
Sorumlu turizm oluşturmada sorumlu işletme uygulamaları seyahat acentaları üzerine bir araştırma
Responsible business practices in creating responsible tourism, a research on travel agencies
NECİBE ŞEN
(2017).
, Yapıldığı Yer: ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. NİLGÜN BİLİCİ,PROF. DR. AZİZE TUNÇ HASSAN
Doktora
Türkçe
Turizm
|
|
|
19.
Hizmet kalitesi ve seyahat engelleri algısı ile müşteri memnuniyeti ve destinasyon sadakati algısı arasındaki ilişkinin ekoturizm yöresinde incelenmesi: Uzungöl'ü ziyaret eden yabancı turistler üzerine bir uygulama
The analysis of the relationship between the perception of service quality and travel constraints and the perception of customer satisfaction and destination loyalty in the ecotourism region: An application on foreign tourists visiting Uzungöl
ERAY TURPCU
(2017).
, Yapıldığı Yer: ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. GÖKALP NURİ SELÇUK
Doktora
Türkçe
Turizm
|
|
|
20.
Turistlerin çevre dostu tutumlarının çevreye duyarlı turistik ürün satın alma niyeti üzerine etkisi: Nevşehir ilinde bir uygulama
The effect of tourists' eco-friendly attitudes on touristic product purchase intention: A Research in Nevşehir Province
GÜLSÜM TABAK
(2017).
, Yapıldığı Yer: NEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. EBRU GÜNEREN ÖZDEMİR
Yüksek Lisans
Türkçe
Turizm , İşletme
|
|
|
21.
Örgütsel vatandaşlık davranışı ile örgütsel sessizlik davranışı arasındaki karşılıklı etki derecelerinin yapısal eşitlik modeli ile incelenmesi:Rize ili otel işletmelerinde bir uygulama
Examination of mutual impact levels of organizational citizenship behavior and organizational silence behavior by structural equality modelli̇ng: A study in Ri̇ze hotels.
EREN ERKILIÇ
(2017).
, Yapıldığı Yer: ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. ALİ ÇAĞLAR GÜLLÜCE
Doktora
Türkçe
Turizm , İşletme
|
|
|
22.
Otel işletmelerinde içsel pazarlama ve işletme performansı ilişkisinde pazar odaklılığın rolü: Nevşehir örneği
The role of market orientation in the relationship between internal marketing and firm performance in hotel businesses: Case of Nevsehir
GAMZE ÇOBAN
(2017).
, Yapıldığı Yer: NEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. DUYGU EREN
Doktora
Türkçe
Turizm , İşletme
|
|
|
23.
Destinasyon deneyimi, bilinirliği ve aidiyeti kapsamında destinasyon sadakatine yönelik bir model önerisi: Fethiye örneği
A model proposal for destination loyalty in the context of destination experience, familiarity and attachment: The case of Fethiye
İLKER TÜRKERİ
(2017).
, Yapıldığı Yer: ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. GÖKALP NURİ SELÇUK
Doktora
Türkçe
Turizm , İşletme
|
|
|
24.
Otel işletmelerinde çalışanların kariyer tatmini ve kariyer bağlılığı ilişkisinde öz yeterliliğin rolü
The role of self-efficacy in the relationship between career satisfaction and career commitment of employees in hotel enterprises
HAKAN KENDİR
(2017).
, Yapıldığı Yer: NEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. AZİZ GÖKHAN ÖZKOÇ
Doktora
Türkçe
Turizm , İşletme
|
|
|
25.
Otel işletmelerinde iç ve dış kontrol odağının örgütsel yabancılaşma üzerine etkisi: Nevşehir örneği
The effect of internal and external locus of control on organizational alienation in hotel enterprises: A case of Nevşehi̇r
SEDAT KAFALI
(2017).
, Yapıldığı Yer: NEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. NİLÜFER ŞAHİN PERÇİN
Yüksek Lisans
Türkçe
Turizm , İşletme
|
|
|
26.
Otel işletmeleri yöneticilerinin öz yeterliliklerinin karar verme stillerine etkisinde yönetsel güçlülüğün aracılık rolü
The mediation role of managerial resourcefulness on the decision making styles of the self effi̇cacy of hotel establishment managers
EMRAH KESKİN
(2017).
, Yapıldığı Yer: NEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. NİLÜFER ŞAHİN PERÇİN
Doktora
Türkçe
Turizm , İşletme
|
|
|
27.
Sensory marketing applications in 5-star hotels: The case of Bodrum
Beş yıldızlı otellerde duyusal pazarlama uygulamaları: Bodrum örneği
NİSAN YOZUKMAZ
(2016).
, Yapıldığı Yer:
Danışman(lar): DOÇ. DR. CAFER TOPALOĞLU
Yüksek Lisans
İngilizce
Turizm
|
|
|
28.
Zamana dayalı faaliyet tabanlı maliyetleme ile geleneksel maliyetleme sistemlerinin karşılaştırılması: konaklama işletmelerinde bir uygulama
Comparison of time-driven activity based costing and traditional costing systems: an application on accommodation establishments
FIRAT BİÇİCİ
(2016).
, Yapıldığı Yer: ADNAN MENDERES ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. OSMAN ERALP ÇOLAKOĞLU
Doktora
Türkçe
İşletme
|
|
|
29.
Destinasyon seçiminde etkili olan destinasyon kalite unsurlarının analizi: Antalya örneği
Analysis of destination quality factors effective on destination choise: Antalya case
ERKAN GÜNEŞ
(2016).
, Yapıldığı Yer: AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. UFUK DURNA
Doktora
Türkçe
Turizm
|
|
|
30.
Ayder'in sürdürülebilir turizm kalkınması sürecinin turizm paydaşları tarafından değerlendirilmesi
Evaluation of sustainable tourism development process of ayder by tourism stakeholders
BEYZA HATIRNAZ
(2016).
, Yapıldığı Yer: GAZİ ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. CEVAT TOSUN
Yüksek Lisans
Türkçe
Turizm
|
|
|
31.
Turizm uydu hesapları (TSAs) yöntemi (Erzurum ölçeğinde bir uygulama)
Touri̇sm satelli̇te accounts (TSAs) method (Case study in Erzurum economy)
NASİM ROUYGARI
(2016).
, Yapıldığı Yer: ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. GÖKALP NURİ SELÇUK
Yüksek Lisans
Türkçe
Ekonomi , Turizm
|
|
|
32.
Sürdürülebilir turizm kapsamında yaratıcı turizm: Antalya ili örneği
Creative tourism in the scope of sustainable tourism:Sample of Antalya city
AYLİN GÜVEN
(2016).
, Yapıldığı Yer: AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. YILDIRIM YILMAZ
Yüksek Lisans
Türkçe
Turizm
|
|
|
33.
Türkiye'de yükseköğretim düzeyinde yürütülen
rekreasyon programları ve program amacına yönelik
öğrenci beklentileri
A research on student expectations of university level recreation programs in Turkey and aims of these programs
MUHAMMET CENK BİRİNCİ
(2016).
, Yapıldığı Yer: GAZİ ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. YASİN BOYLU
Yüksek Lisans
Türkçe
Turizm
|
|
|
34.
Konaklama işletmelerinde turistlerin anadolu misafirperverliği algısının satın alma sonrası tutum ve davranışlarına etkisi
The impact of the customer perception of the anatolian hospitality on the attitude and behaviour at post purchase period in the hotel industry
KEMAL ÇUBUKCU
(2016).
, Yapıldığı Yer: GAZİ ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. ALİ YAYLI
Doktora
Türkçe
Turizm
|
|
|
35.
Türkiye'deki seyahat acentalarının veri tabanlı ve ilişkisel pazarlama yaklaşımlarıyla müşteri sadakati oluşturması üzerine bir durum değerlendirmesi
A status evaluation on customer loyalty creation through database and relationship marketing approaches of travel agents in Turkey
ÇAĞDAŞ AYDIN
(2016).
, Yapıldığı Yer: ANADOLU ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. NAZMİ KOZAK
Yüksek Lisans
Türkçe
Turizm , İşletme
|
|
|
36.
Otel işletmelerinde sosyal medyanın müşteri e-sadakati üzerine etkisi: Facebook örneği
Impact of social media on customer e-loyalty at hotel enterprises: Facebook case
FATİH ERCAN
(2016).
, Yapıldığı Yer: ADNAN MENDERES ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. OSMAN ERALP ÇOLAKOĞLU
Doktora
Türkçe
Turizm
|
|
|
37.
Turizm sektöründe e-ticaret boyutlarının konaklama işletmelerinde incelenmesi; Samsun ili örneği
Investigation of the dimensions of e-commerce in hospitality industry that in tourism sector; Sample of Samsun province
VOLKAN TUNCEL
(2016).
, Yapıldığı Yer: ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. NİLGÜN BİLİCİ
Yüksek Lisans
Türkçe
Turizm , İşletme
|
|
|
38.
Konaklama işletmelerinde algılanan örgütsel adaletin işe yabancılaşma üzerine etkisi: Kapadokya örneği
The effect of perceived organizational justice to work alienation in hospitality industry: The case of Nevşehir
MEHMET TEKELİ
(2016).
, Yapıldığı Yer: NEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. LÜTFİ BUYRUK
Yüksek Lisans
Türkçe
Turizm , İşletme
|
|
|
39.
Turizm lisans eğitiminde yüksekokulların fakülteye dönüşme süreci üzerine nitel bir araştırma
A qualitative research on the transformation process of tourism schools to faculties
ZEYNEP KARSAVURAN
(2016).
, Yapıldığı Yer: AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. BAHATTİN ÖZDEMİR
Yüksek Lisans
Türkçe
Eğitim ve Öğretim , Turizm
|
|
|
40.
Konaklama işletmelerinde çalışanların örgütsel bağlılığının işgören performansı üzerindeki etkileri
The effects of employees' organizational commitment, working in accomodation management, on employee performance
BANU BAKIRCI
(2016).
, Yapıldığı Yer: MUĞLA SITKI KOÇMAN ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. ERCAN BALDEMİR
Yüksek Lisans
Türkçe
Turizm , İşletme
|
|
|
41.
Turistik ürün çeşitlendirmesi kapsamında karanlık turizm: Yerel turistlere yönelik bir araştırma
Dark tourism under the concept of tourism product diversification:
A research towards domestic tourists
DOĞU BARANAYDIN
(2016).
, Yapıldığı Yer: DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. ÖZGÜR DEVRİM YILMAZ
Yüksek Lisans
Türkçe
Turizm
|
|
|
42.
Otel işletmelerinde hizmet kalitesinin müşteri memnuniyeti, tekrar satın alma ve tavsiye isteği üzerine etkisi: Trabzon Ortahisar örneği
The effect of service quality on customer satisfaction, repurchase and demand of recommendation in hotel establishment: Case of Trabzon Ortahi̇sar
MUSTAFA EMRE ŞİRİN
(2016).
, Yapıldığı Yer: ÇANAKKALE ONSEKİZ MART ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. MURAT AKSU
Yüksek Lisans
Türkçe
Turizm
|
|
|
43.
Konaklama işletmelerinde gerilla pazarlama: Erzurum ölçeğinde bir uygulama
Gueri̇lla marketi̇ng i̇n accomodati̇on busi̇nesses: An appli̇cati̇on across Erzurum
METEHAN EYÜBOĞLU
(2016).
, Yapıldığı Yer: ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. GÖKALP NURİ SELÇUK
Yüksek Lisans
Türkçe
Turizm
|
|
|
44.
Türkiye'nin gastronomi imajı, ziyaretçilerin bilgi kaynakları ve harcamaları
Turkey's food image, travelers' information sources and expenditures
RAMAZAN EREN
(2016).
, Yapıldığı Yer: GAZİ ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. NEVZAT AYPEK
Doktora
Türkçe
Turizm
|
|
|
45.
Yiyecek içecek işletmelerinde estetik değerin müşterilerin estetik deneyimlerine ve tekrar ziyaretlerine etkisi
The effect of aesthetic value in food and beverage facilities on the aesthetic experiences of customers and their revisits
ÇAĞRI SÜRÜCÜ
(2016).
, Yapıldığı Yer: MUĞLA SITKI KOÇMAN ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. AYDAN BEKAR
Yüksek Lisans
Türkçe
Turizm
|
|
|
46.
Yerel yemek tüketiminin turist motivasyonuna etkisi: İspanya örneği
The effect of local food consumption on tourists' motivation, Spanish example
VEDAT GÖLLER
(2016).
, Yapıldığı Yer: MUĞLA SITKI KOÇMAN ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. ERCAN BALDEMİR
Yüksek Lisans
Türkçe
Turizm
|
|
|
47.
Otel işletmelerinde yenilikçiliğin önündeki engeller ve örgütsel bağlılık ilişkisi: Bodrum örneği
The relationship barriers to innovativeness and organizational commitment in hotel enterprises: Example of Bodrum
GAMZE KILIÇ
(2016).
, Yapıldığı Yer: ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. CEM IŞIK
Yüksek Lisans
Türkçe
Turizm , İşletme
|
|
|
48.
Çalışanların örgütsel şefkat algılarının örgütsel bağlılıklarına etkisinin değerlendirilmesi: Çukurova bölgesi 3, 4 ve 5 yıldızlı otel çalışanları üzerine bir araştırma
The effects of the perception of organizational compassion on organizational commitment: A study on three, four and five star hotels in Cukurova region
ZEYNEP ALBAYRAK
(2016).
, Yapıldığı Yer: MERSİN ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DİLEK ATÇI
Yüksek Lisans
Türkçe
Turizm , İşletme
|
|
|
49.
İşgören avukatlığı ve algılanan örgütsel desteğin çalışanların işe gömülmüşlük ve işten ayrılma niyeti üzerine etkisi: Otel çalışanları üzerine bir araştırma
The effects of employee advocacy and perceived organizational support on job embeddedness and intentions to quit job: A study on hotel employees
SABAHAT CEYLİN ŞANLI
(2016).
, Yapıldığı Yer: MERSİN ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. YILMAZ AKGÜNDÜZ
Yüksek Lisans
Türkçe
Turizm , İşletme
|
|
|
50.
Türkiye'de kış turizmi destinasyonlarının rekabetçi konumlandırması
Competitive positioning of winter tourism destinations in Turkey
SAVAŞ EVREN
(2016).
, Yapıldığı Yer: ANADOLU ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. NAZMİ KOZAK
Doktora
Türkçe
Turizm
|
|
|