Reklamcılık için arama sonuçları Arama sonucu: 475
1. Modern ve postmodern reklamlar: Göstergebilimsel bir analiz Modern and postmodern advertising: A semiotic analysis

MELİK KOÇ (2018). , Yapıldığı Yer: AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. FİGEN EBREN
Doktora   Türkçe   Reklamcılık
2. Erkek tüketim ürünlerinde kadın bedeninin cinsel obje olarak temsili Male sexual object to represent of the female body consumer goods

SELCAN BAKKAL (2016). , Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. SELMA ULUS
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık
3. Logolardaki değişikliklerin incelenmesi (Vaka analizi) Investigation of changes in logos (Case study)

FULDAN BOZKURT (2016). , Yapıldığı Yer: BAHÇEŞEHİR ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): ÖĞR. GÖR. HAKKI PINAR KILIÇ
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık
4. Eğitim seviyesinin satış promosyonlarının türünün tercihine etkisi üzerine bir odak grup çalışması A focus group research on the effect of consumers'education degree on sales promotion choice behavior

SEDRİYE SAĞLAM (2016). , Yapıldığı Yer: BAHÇEŞEHİR ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): ÖĞR. GÖR. HAKKI PINAR KILIÇ
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık
5. Reklam içerik analizi: Türkiye'de prime time'da yayınlanan reklamlar üzerine bir uygulama An analysis of information contentin television advertising: Astudy on prime time advertisements in Turkey

EVRİM CENGİZ (2016). , Yapıldığı Yer: GAZİ ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. SERKAN GÜNEŞ
Yüksek Lisans   Türkçe   Güzel Sanatlar , Radyo-Televizyon , Reklamcılık
6. Elektronik ticarette, internet reklamcılığının satın alma üzerine etkisi: Namık Kemal Üniversitesi öğrencileri üzerinde bir uygulama The impact on the purchase of internet advertising in electronic commerce: An practice on Namık Kemal University students

AKIN BULUŞ (2016). , Yapıldığı Yer: NAMIK KEMAL ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. KORHAN ARUN
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık , İşletme
7. Kadın ve erkek tüketicilerin reklam mesajlarına karşı tutumlarının karşılaştırılması Comparison of man and woman attitudes towards commercial messages

OĞUZ KÖPRÜCÜ (2016). , Yapıldığı Yer: ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. MEHMET SERDAR ERCİŞ
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık
8. Reklam araçlarının kurum imajına katkısı (Trabzon İmperial Hastanesi örneği) Contribution to corporate image advertising instruments (Trabzon Imperial Hospital instance)

NERGİZ YILMAZ YILDIZ (2016). , Yapıldığı Yer: ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. DERYA TELLAN
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık
9. Advergaming oyuncu motivasyonları üzerine bir değerlendirme Advergaming an assessment on the motivations of players

ENGİN COŞKUN (2016). , Yapıldığı Yer: ANADOLU ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. M. CANAN ÖZTÜRK
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık
10. Tüketiciye yönelik bilinçaltı reklamın etkileri üzerine ampirik bir araştırma An empirical research on the effects of subconscious advertising for consumers

ERSİN ERASLAN (2015). , Yapıldığı Yer: NİĞDE ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. HASAN HÜSEYİN TÜRKMEN
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık , İşletme
11. İşletmeden tüketiciye yönelik e-ticaret siteleri internet reklamlarının tüketici satın alma davranışı üzerindeki etkisi Effect of internet advertising of business to consumer e-commerce sites on consumer buying behavior

ÜLKÜ ZEYREK (2015). , Yapıldığı Yer: YAŞAR ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. EBRU GÖKALİLER
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık , İletişim Bilimleri
12. TV reklamlarının, çocukların seçme, algı / tutum, beğeni ve tavsiye etme davranışlarına etkisi: Geleneksel ve yeni araştırma yöntemlerinin karşılaştırılması The effect of TV advertising on childeren's chosing, attitude, recommendation and liking behaviour: A study on comparison of traditional and new research methodologies

SİNEM EYİCE BAŞEV (2015). , Yapıldığı Yer: BAHÇEŞEHİR ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. ALİ ATIF BİR
Doktora   Türkçe   Reklamcılık
13. Tüketim kültürü, reklam ve Lacancı psikanaliz: Moda dergilerindeki reklamların analizi Consumer culture, advertisement and Lacanian psychoanalysis: The analysis of the advertisements in the fashion magazines

EMİNE GÜLAL ŞAHİN (2015). , Yapıldığı Yer: ANKARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. SEMA YILDIRIM BECERİKLİ
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık
14. Comparison of brand communication strategies of soft drink brands on social media: A semiotic analysis of soft drink brands on Facebook in Turkey Alkolsüz içeceklerin sosyal medyada marka iletişim stratejilerinin karşılaştırılması: Türkiye'de Facebook'ta yer alan alkolsüz içeceklerin göstergebilimsel analizi

HATUN GEVREK (2015). , Yapıldığı Yer: BAHÇEŞEHİR ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. DİDEM ZEYNEP BAYAZIT ŞAHİNOĞLU
Yüksek Lisans   İngilizce   Reklamcılık , İletişim Bilimleri , İşletme
15. Sosyal medya üzerinden yayılan viral reklamlarda mizah türleri ve argo kullanımı Advertising and brand communication management graduate program

CENGİZHAN ÇELİK (2015). , Yapıldığı Yer: BAHÇEŞEHİR ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. ALİ ATIF BİR
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık
16. Sanal medyada sosyal ağlarda reklam uygulaması Facebook örneği Advertising practice example in virtual media in social network: Facebook

ZEINAB RAHIMI (2015). , Yapıldığı Yer: GAZİ ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. SEMRA ÇEVİK
Yüksek Lisans   Türkçe   Radyo-Televizyon , Reklamcılık
17. Sağlık iddiası içeren gıda reklamlarının iletişim etkisinde sağlık ilginliğinin rolü The role of consumers' health involvement on communication impact of food advertisements with health claims

G. MOTİF ATAR (2015). , Yapıldığı Yer: ANADOLU ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. R. AYHAN YILMAZ
Doktora   Türkçe   Reklamcılık , İletişim Bilimleri , İşletme
18. Reklam bilgi işleme stratejilerinde cinsiyet farklılıkları: Seçicilik hipotezi çerçevesinde reklam tepkisine yönelik deneysel bir çalışma Gender differences in information processing strategies of ad: An empirical test of the selectivity hypothesis in advertising response

GÜLCAN ŞENER (2015). , Yapıldığı Yer: ANADOLU ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. FERRUH UZTUĞ,DOÇ. DR. N. BİLGE İSPİR
Doktora   Türkçe   Reklamcılık
19. Satın alma noktası reklam uygulamalarının plansız satın alma davranışındaki rolü: IKEA örneği Role of the point of purchase advertising implementations on unplanned buying behaviour: IKEA sample

ZEHRA BARAN (2015). , Yapıldığı Yer: EGE ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. F.BELMA GÜNERİ FIRLAR
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık , İşletme
20. Türkiye'de basın reklamlarının retoriği: Otohaber dergisinde 1992 ve 2012 yıllarında yayınlanan otomobil ilanlarının karşılaştırmalı içerik analizi The rhetoric structure of press advertisements in Turkey: Acomparative content analyses of automobile advertisements published in Otohaber magazine between 1992 and 2012

MEHMET SAFA ÇAM (2015). , Yapıldığı Yer: ANKARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. JALE ÖZATA DİRLİKYAPAN
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler , Reklamcılık
21. 25. dönem milletvekili genel seçiminde siyasal partilerin basın ilanlarında sözel ve görsel mesajlara yönelik bir içerik analizi A content analysis on the political parties' print ads for turkish general election in 2015: A study on the verbal and visual messages

EMRAH BAŞER (2015). , Yapıldığı Yer: ANADOLU ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. RASİME AYHAN YILMAZ
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık , Siyasal Bilimler
22. Reklam metinlerindeki psikolojik unsurların Freud ve Jung açısından analizi An analysis of psychological elements on advertisement texts in terms of Freud and Jung

MERVE SEBER (2015). , Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. AYŞE GÜL SONCU
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık
23. Kültür emperyalizmi bağlamında glokal reklam Glocal advertising in the context of cultural imperialism

AHMET SERKAN OKAY (2015). , Yapıldığı Yer: ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. ELİF KÜÇÜK DURUR
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık
24. Mobil cihazların ara yüz özelliklerinin mobil reklamın etkinliğine olan etkisi The effects of interface of mobile devices on mobile advertising

EFE CEYHUN (2015). , Yapıldığı Yer: BAHÇEŞEHİR ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. HASAN KEMAL SUHER
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık
25. İkna Bilgi Modeli açısından reklama şüpheci yaklaşımda nesiller arası farklar Intergenerational diffrences about skepticism toward advertising by Persuasion Knowledge Model

BUSE TELLİ (2015). , Yapıldığı Yer: BAHÇEŞEHİR ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. HASAN KEMAL SUHER
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık
26. Hedef kitlesi kadın olan televizyon reklamlarında çekici ve kültürel kodları yansıtan erkek imgesi kullanımının marka tutumuna etkisi Effect of using masculine image, which reflects attractive and cultural codes on tv commercials whose target audience is women, on brand attitude

YELDA ÜLKER (2015). , Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. NURHAN BABÜR TOSUN
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık , İşletme
27. Reklam ve reklamın tüketici tercihlerine etkisi Advertising and the effect of the advertisement consumer preference

ALTUĞ OKUMUŞ (2015). , Yapıldığı Yer: İSTANBUL TİCARET ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. ÖZGÜR ÇENGEL
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık , İşletme
28. İdealize edilmiş erkek bedeninin reklamlarda kullanımı: Bir bisküvi markasının reklamlarına dair araştırma Representation of idealized male body in advertisements: A research on advertisements of a biscuit brand

EZGİ SAATCIOĞLU (2015). , Yapıldığı Yer: YAŞAR ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. AYDA SABUNCUOĞLU
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık , İletişim Bilimleri
29. Markaların facebook iletişimlerinin tüketicilerin marka tutumu ve satın alma niyeti üzerindeki etkisi: Bir deneysel araştırma The effect of brands' facebook communications on the brand attitudes and purchase intentions of consumers: An experimental study

ABDÜLCELİL MÜCAHİD ZENGİN (2015). , Yapıldığı Yer: SELÇUK ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. HÜSEYİN ALTUNBAŞ
Doktora   Türkçe   Reklamcılık , İşletme
30. Bütünleşik pazarlama iletişimi reklam paradigması ve göstergebilimsel analizi Integrated marketing communication advertisement paradigm and semiological analysis

BEGÜMHAN ERZOR (2015). , Yapıldığı Yer: İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. NİLÜFER SEZER
Doktora   Türkçe   Halkla İlişkiler , Reklamcılık , İletişim Bilimleri
31. Kuzey Irak'a ihracat yapan Türk markalarının markalaşmasında reklamın rolü The role of advertising in branding for Turkish brands those export tp Northern Iraq

LEYLA BOZKURT (2015). , Yapıldığı Yer: İSTANBUL AYDIN ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. SUAT SUNGUR
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık , İşletme
32. Reklam müziklerinde tını ve enstrüman değişkenlerinin reklama yönelik tutuma etkisi The effect of timbre and instrument variables in advertising music on attitude towards advertising

UFUK TURHAN (2015). , Yapıldığı Yer: BAHÇEŞEHİR ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. ALİ ATIF BİR
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık
33. Televizyon ve sinemada gizli reklam ve subliminal mesaj Hidden advertising and subliminal messages on television and cinema

ÖZCAN ERDEM (2015). , Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. ALİ BALABANLAR
Yüksek Lisans   Türkçe   Radyo-Televizyon , Reklamcılık
34. Sosyal ağların marka bağlılığı oluşturmadaki rolü The role of social networks in creating the brand loyalty

MURAT KOÇYİĞİT (2015). , Yapıldığı Yer: SELÇUK ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. M. NEJAT ÖZÜPEK
Doktora   Türkçe   Halkla İlişkiler , Reklamcılık , İletişim Bilimleri
35. Geleneksel ile dijital illüstrasyonun olanaklarına yönelik öğrenci ve uzman görüşleri Student and specialist's opinion for opportunities of traditional and digital illustration

YAŞAR ULAŞ KOÇAK (2015). , Yapıldığı Yer: GAZİ ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. TUTKU DİLEM ALPASLAN
Yüksek Lisans   Türkçe   Güzel Sanatlar , Reklamcılık
36. TV reklamlarındaki arketipsel karakterler üzerine bir model testi Archetypal characters in TV ads: A model testing

GÜL ŞENER (2015). , Yapıldığı Yer: BAHÇEŞEHİR ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. ALİ ATIF BİR
Doktora   Türkçe   Reklamcılık
37. Reklamlarda ünlü kişilerin kullanımının müşterilerin satın alma tercihleri üzerindeki etkisi: THY örneği Using celebrities in advertisements how affects customers' purchase decision: The case of Turkish Airlines

DOĞAN KİREZLİ (2015). , Yapıldığı Yer: BEYKENT ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DR. ERHAN AKGÜN
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık , İşletme
38. Kurumsal kimlik çalışmalarının görsel etkisi The visual impact of corporate identity

NAZMİYE ERDEM (2015). , Yapıldığı Yer: İSTANBUL AREL ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. MEHMET ÖZET
Yüksek Lisans   Türkçe   Güzel Sanatlar , Reklamcılık
39. Açık ve kapalı ürün yerleştirme tekrar sayılarının izleyiciler üzerinde etkisi The impact of repetition of subtle and prominent product placement on audience

YİĞİT EMRE ÖZALTIN (2015). , Yapıldığı Yer: BAHÇEŞEHİR ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. HASAN KEMAL SUHER
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık
40. Oyun reklam algısı ve bu algının markaya yönelik tutum ile davranış niyeti üzerindeki etkisi The perception of advergame and its effects on the attitudes and behavioural dispositions towards a brand

YASEMİN BOZKURT (2015). , Yapıldığı Yer: ANADOLU ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. MİNE OYMAN
Doktora   Türkçe   Reklamcılık
41. Reklamlarda kullanılan animasyon karakterlerinin tüketici algısı üzerine etkisi The effect of animation characters usage on consumer perception in advertisements

EMİNE BAYKUT (2015). , Yapıldığı Yer: AFYON KOCATEPE ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. FİKRET YAMAN
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık , İşletme
42. Kullanıcı bakış açısından internet reklamcılığı: İstanbul - New York örneğinde karşılaştırmalı bir araştırma Internet advertising from the users' perspective: A comparative analysis on Istanbul and New York

KÜRŞAD GÖLGELİ (2015). , Yapıldığı Yer: ERCİYES ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. MUSTAFA AKDAĞ
Doktora   Türkçe   Halkla İlişkiler , Reklamcılık
43. Günümüz reklamcılığının toplum ve birey üzerindeki sosyolojik ve psikolojik etkileri Sociological and psychological impact of today's advertising on individual and society

BETULE AĞAYEVA (2015). , Yapıldığı Yer: HALİÇ ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): ÖĞR. GÖR. MEMET ŞAN YILDIZHAN
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık
44. Yabancı ürünlerin algılanmasında ülke orijini imajının kuşaklara göre farklılaşması: Bişkek'teki tüketicilere yönelik betimsel bir araştırma Perception difference of foreign products and country of origin image according to generations: Descriptive study about consumers in Bishkek

HALİMA MANAROVA (2015). , Yapıldığı Yer: ANADOLU ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. RASİME AYHAN YILMAZ
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler , İşletme
45. Pazarlama iletişiminde transmedya uygulamaları: Örnek olay incelemeleri Transmedia applications in marketing communication: Case studies

MEVLÜT DÖNMEZ (2015). , Yapıldığı Yer: SELÇUK ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. MAKBULE EVRİM GÜLSÜNLER
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler , Reklamcılık , İşletme
46. Siyasal seçim kampanyalarında ınternet ve sosyal medya kullanımı: USA - Demokrat Parti - Türkiye Ak Parti örneği Poli̇ti̇cal electi̇on campai̇gn use of internet and soci̇al medi̇a: Instance of USA - Democrati̇c Party (DP) - Turkey Ak Party (AKP)

ÖZGÜ ALTINBAŞ (2015). , Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. KIVANÇ NAZLIM TÜZEL URALTAŞ
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık , Siyasal Bilimler
47. Satın almanın psikolojisi motivasyonel yönlendirme; Bilinçaltı teknikler Psychology of purchase motivational orientation; Subsconcious technics

LOKMAN SAYIM (2015). , Yapıldığı Yer: HASAN KALYONCU ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. CENK BUDAYAN
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık
48. Basın ilanlarında tasarım öğeleri ve layout'ların incelenmesi Examination of design elements and layouts in press advertisement

SEDEF BİNGÖL (2015). , Yapıldığı Yer: HALİÇ ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. SEMİH Ş. OKTAY
Yüksek Lisans   Türkçe   Güzel Sanatlar , Reklamcılık
49. Dergilerde yer alan reklamlarda mizah kullanımı: Örnekler üzerinde reklam iletisinin incelenmesi Humour usage on magazine advertisements : Discussing the examples by the advertising messages

BURAK ŞAHİN (2015). , Yapıldığı Yer: HALİÇ ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. SEMİH Ş. OKTAY
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık
50. The impact of advertisements on consumer perception of brand personality: An analysis of Apple and Samsung smartphone advertisements Reklamların marka kişiliği algısı üzerindeki etkileri: Samsung ve Apple akıllı telefon reklamları üzerine bir araştırma

EMİRCAN ERDOĞAN (2015). , Yapıldığı Yer: İZMİR EKONOMİ ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. SEMA MİŞÇİ KİP
Yüksek Lisans   İngilizce   Reklamcılık , İşletme