Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı / Pazarlama / Dijital Pazarlama için arama sonuçları Arama sonucu: 407 sonuç bulundu
TOLGA TORUN ORCID
PROFESÖR

TOLGA TORUN

BİLECİK ŞEYH EDEBALİ ÜNİVERSİTESİ/İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ/YÖNETİM BİLİŞİM SİSTEMLERİ BÖLÜMÜ/YÖNETİM BİLİMİ ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama Dijital Pazarlama ; Pazarlama İletişimi ; Tüketici Davranışları
tolga.torun[at]bilecik.edu.tr
DENİZ ZEREN ORCID
PROFESÖR

DENİZ ZEREN

ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ/İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ/İŞLETME BÖLÜMÜ/PAZARLAMA ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama Tüketici Davranışları ; Dijital Pazarlama ; Pazarlama Araştırmaları
METEHAN TOLON ORCID
PROFESÖR

METEHAN TOLON

ANKARA HACI BAYRAM VELİ ÜNİVERSİTESİ/İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ/İŞLETME BÖLÜMÜ/İŞLETME ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama Pazarlama İletişimi ; Müşteri İlişkileri Yönetimi ; Dijital Pazarlama
metehan.tolon[at]hbv.edu.tr
KADRİ GÖKHAN YILMAZ ORCID
PROFESÖR

KADRİ GÖKHAN YILMAZ

ANKARA HACI BAYRAM VELİ ÜNİVERSİTESİ/İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ/İŞLETME BÖLÜMÜ/İŞLETME ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama Dijital Pazarlama ; Hizmet Pazarlaması ; Satış Yönetimi
g.yilmaz[at]hbv.edu.tr
FAHRİ APAYDIN ORCID
PROFESÖR

FAHRİ APAYDIN

YALOVA ÜNİVERSİTESİ/YALOVA İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ/İŞLETME BÖLÜMÜ/ÜRETİM VE PAZARLAMA ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama Pazarlama İletişimi ; Müşteri İlişkileri Yönetimi ; Dijital Pazarlama
fapaydin1[at]yahoo.com
SİMA NART ORCID
PROFESÖR

SİMA NART

SAKARYA ÜNİVERSİTESİ/İŞLETME FAKÜLTESİ/İŞLETME BÖLÜMÜ/ÜRETİM YÖNETİMİ VE PAZARLAMA ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama Tüketici Davranışları ; Pazarlama Araştırmaları ; Dijital Pazarlama
snart[at]sakarya.edu.tr
RAMAZAN AKSOY ORCID
PROFESÖR

RAMAZAN AKSOY

ZONGULDAK BÜLENT ECEVİT ÜNİVERSİTESİ/İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ/İŞLETME BÖLÜMÜ/ÜRETİM YÖNETİMİ VE PAZARLAMA ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama Dijital Pazarlama ; Hizmet Pazarlaması ; Tüketici Davranışları
aksoytr2001[at]yahoo.com
HAKAN ÇELİK ORCID
PROFESÖR

HAKAN ÇELİK

ZONGULDAK BÜLENT ECEVİT ÜNİVERSİTESİ/İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ/İŞLETME BÖLÜMÜ/ÜRETİM YÖNETİMİ VE PAZARLAMA ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama Dijital Pazarlama ; Hizmet Pazarlaması ; Tüketici Davranışları
hakan.celik[at]beun.edu.tr
HANDE BAHAR TÜRKER ORCID
PROFESÖR

HANDE BAHAR TÜRKER

BOĞAZİÇİ ÜNİVERSİTESİ/YÖNETİM BİLİMLERİ FAKÜLTESİ/YÖNETİM BİLİŞİM SİSTEMLERİ BÖLÜMÜ/YÖNETİM BİLİŞİM SİSTEMLERİ ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama Dijital Pazarlama ; Pazarlama Araştırmaları ; Tüketici Davranışları
hande.turker[at]boun.edu.tr
VESİLE ASLIHAN NASIR İŞLER ORCID
PROFESÖR

VESİLE ASLIHAN NASIR İŞLER

BOĞAZİÇİ ÜNİVERSİTESİ/YÖNETİM BİLİMLERİ FAKÜLTESİ/YÖNETİM BİLİŞİM SİSTEMLERİ BÖLÜMÜ/YÖNETİM BİLİŞİM SİSTEMLERİ ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama Tüketici Davranışları ; Müşteri İlişkileri Yönetimi ; Dijital Pazarlama
aslihan.nasir[at]boun.edu.tr
MEHMET MARANGOZ ORCID
PROFESÖR

MEHMET MARANGOZ

MUĞLA SITKI KOÇMAN ÜNİVERSİTESİ/İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ/İŞLETME BÖLÜMÜ/ÜRETİM YÖNETİMİ VE PAZARLAMA ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama Tüketici Davranışları ; Girişimcilik ve Pazarlama ; Dijital Pazarlama
mehmetmarangoz[at]mu.edu.tr
SEDA YILDIRIM ORCID
PROFESÖR

SEDA YILDIRIM

TEKİRDAĞ NAMIK KEMAL ÜNİVERSİTESİ/İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ/İŞLETME BÖLÜMÜ/ÜRETİM YÖNETİMİ VE PAZARLAMA ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama Sosyal Pazarlama ve Sürdürülebilirlik ; Dijital Pazarlama ; Tüketici Davranışları
HİLAL ÖZEN ORCID
PROFESÖR

HİLAL ÖZEN

TRAKYA ÜNİVERSİTESİ/İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ/İŞLETME BÖLÜMÜ/ÜRETİM YÖNETİMİ VE PAZARLAMA ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama Dijital Pazarlama
ÖZLEM ATALIK ORCID
PROFESÖR

ÖZLEM ATALIK

ESKİŞEHİR TEKNİK ÜNİVERSİTESİ/HAVACILIK VE UZAY BİLİMLERİ FAKÜLTESİ/HAVACILIK YÖNETİMİ BÖLÜMÜ/HAVACILIK YÖNETİMİ ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama Hizmet Pazarlaması ; Dijital Pazarlama ; Tüketici Davranışları
oatalik[at]eskisehir.edu.tr
ECE ARMAĞAN ORCID
PROFESÖR

ECE ARMAĞAN

AYDIN ADNAN MENDERES ÜNİVERSİTESİ/NAZİLLİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ/İŞLETME BÖLÜMÜ/ÜRETİM YÖNETİMİ VE PAZARLAMA ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama Tüketici Davranışları ; Dijital Pazarlama ; Müşteri İlişkileri Yönetimi
earmagan[at]adu.edu.tr
SELÇUK BURAK HAŞILOĞLU ORCID
PROFESÖR

SELÇUK BURAK HAŞILOĞLU

PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ/İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ/YÖNETİM BİLİŞİM SİSTEMLERİ BÖLÜMÜ/KARAR BİLİMLERİ ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama Pazarlama Araştırmaları ; Sayısal Analiz ; Dijital Pazarlama
hasiloglu[at]gmail.com
SÜLEYMAN BARUTÇU ORCID
PROFESÖR

SÜLEYMAN BARUTÇU

PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ/İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ/İŞLETME BÖLÜMÜ/ÜRETİM YÖNETİMİ VE PAZARLAMA ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama Tüketici Davranışları ; Dijital Pazarlama ; Pazarlama İletişimi
sbarutcu[at]pau.edu.tr
AYLA ÖZHAN DEDEOĞLU ORCID
PROFESÖR

AYLA ÖZHAN DEDEOĞLU

EGE ÜNİVERSİTESİ/İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ/İŞLETME BÖLÜMÜ/ÜRETİM YÖNETİMİ VE PAZARLAMA ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama Tüketici Davranışları ; Ürün ve Marka Yönetimi ; Dijital Pazarlama
KETİ VENTURA ORCID
PROFESÖR

KETİ VENTURA

EGE ÜNİVERSİTESİ/İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ/İŞLETME BÖLÜMÜ/ÜRETİM YÖNETİMİ VE PAZARLAMA ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama Dijital Pazarlama ; Endüstriyel Pazarlama ; Müşteri İlişkileri Yönetimi
keti.ventura[at]ege.edu.tr
DİLBER ULAŞ ORCID
PROFESÖR

DİLBER ULAŞ

ANKARA ÜNİVERSİTESİ/SİYASAL BİLGİLER FAKÜLTESİ/İŞLETME BÖLÜMÜ/ÜRETİM YÖNETİMİ VE PAZARLAMA ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama Girişimcilik ve Pazarlama ; Dijital Pazarlama
ulas[at]politics.ankara.edu.tr