Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı / Reklamcılık / Reklam-Medya Planlamaları için arama sonuçları Arama sonucu: 11 sonuç bulundu
İMRAN ASLAN ORCID
PROFESÖR

İMRAN ASLAN

SELÇUK ÜNİVERSİTESİ/İLETİŞİM FAKÜLTESİ/REKLAMCILIK BÖLÜMÜ/PAZARLAMA VE MARKA İLETİŞİMİ ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Reklamcılık Reklam-Medya Planlamaları ; Reklam Kampanyaları ; Reklam Çözümlemesi
FATMA BELMA FIRLAR ORCID
PROFESÖR

FATMA BELMA FIRLAR

EGE ÜNİVERSİTESİ/İLETİŞİM FAKÜLTESİ/REKLAMCILIK BÖLÜMÜ/GENEL REKLAMCILIK ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Reklamcılık Reklam-Medya Planlamaları ; Reklam Araştırmaları ; Reklam Kampanyaları
belma.firlar[at]ege.edu.tr
BURAK DENİZTAŞ ORCID
ÖĞRETİM GÖREVLİSİ

BURAK DENİZTAŞ

ISPARTA UYGULAMALI BİLİMLER ÜNİVERSİTESİ/YALVAÇ MESLEK YÜKSEKOKULU/PAZARLAMA VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ/HALKLA İLİŞKİLER VE TANITIM PR./

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Reklamcılık Reklam Kampanyaları ; Reklam-Medya Planlamaları ; Reklam Stratejileri
burakdeniztas[at]isparta.edu.tr
SİNAN AKSEKİ ORCID
DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ

SİNAN AKSEKİ

IĞDIR ÜNİVERSİTESİ/UYGULAMALI BİLİMLER FAKÜLTESİ/HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ/HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Reklamcılık Dijital Reklamcılık ; Reklam Araştırmaları ; Reklam-Medya Planlamaları
aksekiogluu[at]gmail.com
HASAN KEMAL SUHER
PROFESÖR

HASAN KEMAL SUHER

BAHÇEŞEHİR ÜNİVERSİTESİ/İLETİŞİM FAKÜLTESİ/REKLAMCILIK BÖLÜMÜ/REKLAMCILIK PR. /

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Reklamcılık Reklam Araştırmaları ; Reklam Stratejileri ; Reklam-Medya Planlamaları
AĞAH GÜMÜŞ ORCID
PROFESÖR

AĞAH GÜMÜŞ

DOĞU AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ/İLETİŞİM FAKÜLTESİ/HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ/HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK PR. /

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Reklamcılık Reklam Araştırmaları ; Reklam Çözümlemesi ; Reklam-Medya Planlamaları
BİLGEN BAŞAL ORCID
ÖĞRETİM GÖREVLİSİ

BİLGEN BAŞAL

KOÇ ÜNİVERSİTESİ/İNSANİ BİLİMLER VE EDEBİYAT FAKÜLTESİ/MEDYA VE GÖRSEL SANATLAR BÖLÜMÜ/MEDYA VE GÖRSEL SANATLAR PR. /

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Reklamcılık Reklam-Medya Planlamaları
bbasal[at]ku.edu.tr
EREN DEMİRKIRAN ORCID
ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ

EREN DEMİRKIRAN

BAHÇEŞEHİR ÜNİVERSİTESİ/İLETİŞİM FAKÜLTESİ/REKLAMCILIK BÖLÜMÜ/REKLAMCILIK PR. /

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Reklamcılık Reklam Kampanyaları ; Reklam Araştırmaları ; Reklam-Medya Planlamaları
eren.demirkiran[at]bau.edu.tr
ÖYKÜ TÜRKELİ ORCID
DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ

ÖYKÜ TÜRKELİ

BAHÇEŞEHİR ÜNİVERSİTESİ/İLETİŞİM FAKÜLTESİ/REKLAMCILIK BÖLÜMÜ/REKLAMCILIK PR. /

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Reklamcılık Reklam Araştırmaları ; Reklam Stratejileri ; Reklam-Medya Planlamaları
oyku.turkeli[at]comm.bau.edu.tr
KHALED SALAH ABDEL RAHMAN HUSSEIN
DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ

KHALED SALAH ABDEL RAHMAN HUSSEIN

ULUSLARARASI KIBRIS ÜNİVERSİTESİ/İLETİŞİM FAKÜLTESİ/REKLAMCILIK VE HALKLA İLİŞKİLER BÖLÜMÜ/HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK PR. /

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Reklamcılık Reklam-Medya Planlamaları ; Reklam Araştırmaları
ECE OZAN ORCID
DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ

ECE OZAN

FENERBAHÇE ÜNİVERSİTESİ/İLETİŞİM FAKÜLTESİ/HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ/HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK PR. /

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Reklamcılık Dijital Reklamcılık ; Reklam-Medya Planlamaları ; Reklam Stratejileri
ece.ozan[at]fbu.edu.tr