Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı / Pazarlama / Dijital Pazarlama için arama sonuçları Arama sonucu: 411 sonuç bulundu
TOLGA ŞENTÜRK ORCID
DOÇENT

TOLGA ŞENTÜRK

İZMİR KATİP ÇELEBİ ÜNİVERSİTESİ/SOSYAL VE BEŞERİ BİLİMLER FAKÜLTESİ/MEDYA VE İLETİŞİM BÖLÜMÜ/HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama Pazarlama İletişimi ; Tüketici Davranışları ; Dijital Pazarlama
pk35senturk[at]gmail.com
NİRAY TUNÇEL ORCID
DOÇENT

NİRAY TUNÇEL

HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ/İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ/İŞLETME BÖLÜMÜ/PAZARLAMA ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama Dijital Pazarlama ; Pazarlama Araştırmaları ; Sosyal Pazarlama ve Sürdürülebilirlik
niraytuncel[at]hacettepe.edu.tr
MURAT BAŞAL ORCID
DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ

MURAT BAŞAL

İSTANBUL GELİŞİM ÜNİVERSİTESİ/İSTANBUL GELİŞİM MESLEK YÜKSEKOKULU/YÖNETİM VE ORGANİZASYON BÖLÜMÜ/LOJİSTİK PR. /

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama Dijital Pazarlama ; Tüketici Davranışları ; Satış Yönetimi
mbasal[at]gelisim.edu.tr
FEHİM İLHAN ORCID
ÖĞRETİM GÖREVLİSİ

FEHİM İLHAN

İSTANBUL GELİŞİM ÜNİVERSİTESİ/İSTANBUL GELİŞİM MESLEK YÜKSEKOKULU/YÖNETİM VE ORGANİZASYON BÖLÜMÜ/SİVİL HAVA ULAŞTIRMA İŞLETMECİLİĞİ PR. /

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama Pazarlama İletişimi ; Dijital Pazarlama ; Uluslararası Pazarlama
filhan[at]gelisim.edu.tr
MUSTAFA SEÇKİN ŞALVARLI ORCID
ÖĞRETİM GÖREVLİSİ

MUSTAFA SEÇKİN ŞALVARLI

DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ/İZMİR MESLEK YÜKSEKOKULU/EL SANATLARI BÖLÜMÜ/KUYUMCULUK VE TAKI TASARIMI PR./

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama Dijital Pazarlama ; Ürün ve Marka Yönetimi ; Tüketici Davranışları
mustafa.salvarli[at]deu.edu.tr
GÖRKEM ERDOĞAN ORCID
DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ

GÖRKEM ERDOĞAN

ANKARA BİLİM ÜNİVERSİTESİ/İNSAN VE TOPLUM BİLİMLERİ FAKÜLTESİ/YÖNETİM BİLİŞİM SİSTEMLERİ BÖLÜMÜ/YÖNETİM BİLİŞİM SİSTEMLERİ PR. /

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama Dijital Pazarlama ; Tüketici Davranışları
gerdogan83[at]hotmail.com
MEHMET AĞAN ORCID
ÖĞRETİM GÖREVLİSİ

MEHMET AĞAN

NİĞDE ÖMER HALİSDEMİR ÜNİVERSİTESİ/NİĞDE SOSYAL BİLİMLER MESLEK YÜKSEKOKULU/PAZARLAMA VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ/PAZARLAMA PR./

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama Dijital Pazarlama ; Ürün ve Marka Yönetimi ; Pazarlama İletişimi
mehmetagans[at]gmail.com
GİZEM ÇELİK ORCID
ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ

GİZEM ÇELİK

TED ÜNİVERSİTESİ/İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ/İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER PROGRAMLARI PR. /

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama Dijital Pazarlama ; Tüketici Davranışları ; Pazarlama Araştırmaları
gizem.celik[at]tedu.edu.tr
ÖZLEM ATALIK ORCID
PROFESÖR

ÖZLEM ATALIK

ESKİŞEHİR TEKNİK ÜNİVERSİTESİ/HAVACILIK VE UZAY BİLİMLERİ FAKÜLTESİ/HAVACILIK YÖNETİMİ BÖLÜMÜ/HAVACILIK YÖNETİMİ ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama Hizmet Pazarlaması ; Dijital Pazarlama ; Tüketici Davranışları
oatalik[at]eskisehir.edu.tr
ŞAKİR ERDEM ORCID
PROFESÖR

ŞAKİR ERDEM

MARMARA ÜNİVERSİTESİ/İŞLETME FAKÜLTESİ/İŞLETME BÖLÜMÜ/PAZARLAMA ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama Dijital Pazarlama ; Ürün ve Marka Yönetimi ; Pazarlama Araştırmaları
serdem[at]marmara.edu.tr
CEVAT SÖYLEMEZ ORCID
DOÇENT

CEVAT SÖYLEMEZ

KÜTAHYA DUMLUPINAR ÜNİVERSİTESİ/KÜTAHYA UYGULAMALI BİLİMLER FAKÜLTESİ/ELEKTRONİK TİCARET VE YÖNETİMİ BÖLÜMÜ/ELEKTRONİK TİCARET VE YÖNETİMİ ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama Tüketici Davranışları ; Ürün ve Marka Yönetimi ; Dijital Pazarlama
cevat.soylemez[at]dpu.edu.tr
GÜLRİZ HANDE YILMAZ ORCID
ÖĞRETİM GÖREVLİSİ

GÜLRİZ HANDE YILMAZ

BOLU ABANT İZZET BAYSAL ÜNİVERSİTESİ/YENİÇAĞA YAŞAR ÇELİK MESLEK YÜKSEKOKULU/YÖNETİM VE ORGANİZASYON BÖLÜMÜ/LOJİSTİK PR./

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama Tüketici Davranışları ; Dijital Pazarlama
MUSTAFA KAZAK ORCID
DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ

MUSTAFA KAZAK

AFYONKARAHİSAR SAĞLIK BİLİMLERİ ÜNİVERSİTESİ/BOLVADİN SAĞLIK HİZMETLERİ MESLEK YÜKSEKOKULU/YÖNETİM VE ORGANİZASYON BÖLÜMÜ/SAĞLIK KURUMLARI İŞLETMECİLİĞİ PR./

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama Dijital Pazarlama ; Hizmet Pazarlaması ; Endüstriyel Pazarlama
mustafa.kazak[at]afsu.edu.tr
ENES EMRE BAŞAR ORCID
PROFESÖR

ENES EMRE BAŞAR

ANADOLU ÜNİVERSİTESİ/İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ/İŞLETME BÖLÜMÜ/ÜRETİM YÖNETİMİ VE PAZARLAMA ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama Girişimcilik ve Pazarlama ; Dijital Pazarlama ; Sosyal Pazarlama ve Sürdürülebilirlik
eebasar[at]anadolu.edu.tr
MELİKE PINAR ORCID
ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ

MELİKE PINAR

ANKARA SOSYAL BİLİMLER ÜNİVERSİTESİ/SİYASAL BİLGİLER FAKÜLTESİ/İŞLETME BÖLÜMÜ/ÜRETİM YÖNETİMİ VE PAZARLAMA ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama Tüketici Davranışları ; Dijital Pazarlama ; Pazarlama İletişimi
melike.pinar[at]asbu.edu.tr
ERKAN BİL ORCID
DOÇENT

ERKAN BİL

ÇANAKKALE ONSEKİZ MART ÜNİVERSİTESİ/SİYASAL BİLGİLER FAKÜLTESİ/İŞLETME BÖLÜMÜ/ÜRETİM YÖNETİMİ VE PAZARLAMA ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama Dijital Pazarlama ; Tüketici Davranışları ; Girişimcilik ve Pazarlama
erkan_bil[at]yahoo.com
TUĞÇE OZANSOY ÇADIRCI ORCID
DOÇENT

TUĞÇE OZANSOY ÇADIRCI

YILDIZ TEKNİK ÜNİVERSİTESİ/İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ/İŞLETME BÖLÜMÜ/İŞLETME ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama Dijital Pazarlama ; Pazarlama Araştırmaları
MEHMET FATİH AÇAR ORCID
DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ

MEHMET FATİH AÇAR

OSMANİYE KORKUT ATA ÜNİVERSİTESİ/İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ/İŞLETME BÖLÜMÜ/ÜRETİM YÖNETİMİ VE PAZARLAMA ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama Pazarlama Araştırmaları ; Tüketici Davranışları ; Dijital Pazarlama
SELDA ENE ORCID
DOÇENT

SELDA ENE

MARMARA ÜNİVERSİTESİ/SOSYAL BİLİMLER MESLEK YÜKSEKOKULU/PAZARLAMA VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ/PAZARLAMA PR./

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama Dijital Pazarlama ; Tüketici Davranışları ; Pazarlama Araştırmaları
İLKAY KARADUMAN ORCID
PROFESÖR

İLKAY KARADUMAN

İSTANBUL AYDIN ÜNİVERSİTESİ/UYGULAMALI BİLİMLER FAKÜLTESİ/YÖNETİM BİLİŞİM SİSTEMLERİ BÖLÜMÜ/YÖNETİM BİLİŞİM SİSTEMLERİ PR. /

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama Tüketici Davranışları ; Ürün ve Marka Yönetimi ; Dijital Pazarlama