1.
Suça sürüklenen çocukların benlik uyum düzeylerinin ve psikolojik semptomlarının incelenmesi
An investigation of the self compliance levels and psychological symptoms of the children drifted to crime
MUSTAFA FARUK ARIKAN
(2021).
, Yapıldığı Yer: DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. RENGİN KARACA
Doktora
Türkçe
Eğitim ve Öğretim , Psikoloji
|
|
|
2.
ilkokul 4. sınıf öğrencilerinin duyuşsal ve fiziksel özellikleri ile yazmada kullandıkları bilişsel süreçlerin yazma hızı ve yazma kalitesi ile ilişkisinin incelenmesi
Investigation of the relationship between affective and physical characteristics of primary school 4th grade students and cognitive processes used in writing with writing speed and writing quality
HANDAN KILIÇ ŞAHİN
(2021).
, Yapıldığı Yer: DUMLUPINAR ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. ÖZLEM DOGAN TEMUR
Doktora
Türkçe
Eğitim ve Öğretim
|
|
|
3.
Öğretmen adaylarının sosyal sermaye ve girişimcilik düzeylerinin değerlendirilmesi
Evaluation of prospective teachers' social capital and entrepreneurship levels
FATİH MUTLU ÖZBİLEN
(2019).
, Yapıldığı Yer: ÇANAKKALE ONSEKİZ MART ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. OSMAN ÇEKİÇ
Doktora
Türkçe
Eğitim ve Öğretim
|
|
|
4.
Türk fen eğitim tarihinde ışık ve ses ünitelerindeki değişimlerin didaktiğin antropolojik kuramı açısından incelenmesi
Analysis of changes about light and sound topic in the history of Turkish science education according to anthropological theory of didactic
SALİH ATEŞ
(2019).
, Yapıldığı Yer: NİĞDE ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. AHMET YAVUZ
Yüksek Lisans
Türkçe
Eğitim ve Öğretim
|
|
|
5.
Okul öncesi eğitimde artık materyaller ile yapılan sanat etkinliklerinin çocukların geri dönüşüm farkındalık düzeylerine etkisinin incelenmesi
Investigetion of the effect of art activities made with waste material on recycling awareness of pre-school children
RÜMEYSA ÖZTAP
(2019).
, Yapıldığı Yer: DUMLUPINAR ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. MURAT BARTAN
Yüksek Lisans
Türkçe
Eğitim ve Öğretim
|
|
|
6.
6.sınıf öğrencilerinin doğal afetlere yönelik bilişsel yapılarının kelime ilişkilendirme testi(KİT) yoluyla incelenmesi
Investigetion the 6th grade students perceptions about natural disaster trough the word association tests
SIDIKA EZGİ GENÇOĞLU
(2019).
, Yapıldığı Yer: NİĞDE ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. HALİL TOKCAN
Yüksek Lisans
Türkçe
Eğitim ve Öğretim
|
|
|
7.
Okul yöneticilerinin kurumsal itibar algılarıyla örgütsel bağlılık düzeyleri arasındaki ilişkinin belirlenmesi
Determining the relationship between the perceptions of school administrators on corporate reputation and their levels of organizational commitment
İLHAN İLKER
(2019).
, Yapıldığı Yer: KÜTAHYA DUMLUPINAR ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. TURGUT KARAKÖSE
Yüksek Lisans
Türkçe
Eğitim ve Öğretim , İşletme
|
|
|
8.
İlkokul öğrencilerinin bilgilendirici metin türündeki okuma hatalarının değerlendirilmesi
The evaluation of primary school students reading deficiencies about informational text type
ZEYNEL ERSİN ÖZCAN
(2019).
, Yapıldığı Yer: NİĞDE ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DR. ÖĞR. ÜYESİ EMİNE GÜL ÖZENÇ
Yüksek Lisans
Türkçe
Eğitim ve Öğretim
|
|
|
9.
Ortaokul Öğrencilerinin "Enerji" Konusundaki Bilişsel Yapılarının Kelime İlişkilendirme Testi (KİT) yoluyla incelenmesi"
Determination The Cognitive Structures Of Secondary School Students On The Subject Of "Energy" Through The Word Association Test (WAT)
GAMZE UYDURAN
(2019).
, Yapıldığı Yer: NİĞDE ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. MEHMET MUTLU
Yüksek Lisans
Türkçe
Eğitim ve Öğretim
|
|
|
10.
Edirne ili merkez ilçesinde öğrenim gören ortaöğretim öğrencilerinin beden eğitime dersine ilişkin tutumlarının araştırılması
Research on high school students' attitudes towards physical education lesson in Edirne central district
ÖZGÜL KURT DURDABAK
(2019).
, Yapıldığı Yer: TRAKYA ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. İLHAN TOKSÖZ
Yüksek Lisans
Türkçe
Eğitim ve Öğretim
|
|
|
11.
Ortaokullarda görev yapan öğretmenlerin örgütsel sessizlik algılarının değerlendirilmesi
Evaluation of secondary school teachers' perceptions of organizational silence
ESMA KARAHAN ÇİĞDEM
(2019).
, Yapıldığı Yer: CUMHURİYET ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. SONER DOĞAN
Yüksek Lisans
Türkçe
Eğitim ve Öğretim
|
|
|
12.
Okul öncesi öğretmen adaylarının eğitiminde öğrenme yörüngeleri modeli ile bir program geliştirme uygulaması
A curriculum development practice with the learning trajectories model in the education of preschool teacher candidates
DİLEK GÜZEL CANDAN
(2019).
, Yapıldığı Yer: ÇANAKKALE ONSEKİZ MART ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DR. ÖĞR. ÜYESİ ELMAZİYE TEMİZ TÖRE
Doktora
Türkçe
Eğitim ve Öğretim
|
|
|
13.
Okullarda kimlik oluşturma sürecinde imaj ve okul kültürü etkileşimine dair bir regresyon modeli
A regression model concerning the interaction between image and school culture in the process of the creation of identity of schools
NESLİHAN CEYLAN
(2019).
, Yapıldığı Yer: CUMHURİYET ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. İSMAİL HAKKI KIZILOLUK,DOÇ. DR. CELAL TEYYAR UĞURLU
Yüksek Lisans
Türkçe
Eğitim ve Öğretim
|
|
|
14.
Zihin haritası tekniğinin sosyal bilgiler öğretiminde kullanılmasının akademik başarı ve kalıcılığa etkisi
The effect of using mind maping technique in social sciences teaching on academic success and retention
FATMA EŞMEKAYA
(2019).
, Yapıldığı Yer: NİĞDE ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. KUBİLAY YAZICI
Yüksek Lisans
Türkçe
Eğitim ve Öğretim
|
|
|
15.
Bilimsel tartışma odaklı etkinliklerle zenginleştirilmiş öğretiminin 6. sınıf öğrencilerinin akademik başarılarına, fen bilimlerine yönelik tutumlarına ve bilimin doğasını anlama düzeylerine etkisi
The effects of enriched teaching with science-focused activities on academic achievements of grade 6 students, their attitudes towards science and their understanding of the nature of science
EMİNE BAHÇECİ
(2019).
, Yapıldığı Yer: CUMHURİYET ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DR. ÖĞR. ÜYESİ AHMET TURAN ORHAN
Yüksek Lisans
Türkçe
Eğitim ve Öğretim
|
|
|
16.
Sosyal bilgiler dersinde karikatür kullanımının 6. sınıf öğrencilerinin başarısına etkisini belirlenmesi
The use of cartoons in social studiesdetermining the effect of 6th grade students on success
İLKAY MARANGOZ
(2019).
, Yapıldığı Yer: CUMHURİYET ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. OSMAN KUBİLAY GÜL
Yüksek Lisans
Türkçe
Eğitim ve Öğretim
|
|
|
17.
Türkçe öğretim merkezlerinde görev yapan öğretim elemanlarının çok kültürlü eğitime yönelik tutumlarının incelenmesi
The analysis of the attitudes of the instructors in turkish language education centers towards multicultural education
ORHAN YILMAZ
(2019).
, Yapıldığı Yer: NEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. MURAT ŞENGÜL
Yüksek Lisans
Türkçe
Eğitim ve Öğretim
|
|
|
18.
Harmanlanmış öğretim ortamında DynEd kullanılmasına ilişkin öğrenci görüşleri
Students' opinions on using DynEd in a blended teaching environment
BEYHAN ÇITAK
(2019).
, Yapıldığı Yer: BURSA ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. ADEM UZUN
Yüksek Lisans
Türkçe
Eğitim ve Öğretim
|
|
|
19.
Yabancılara Türkçe öğretiminde eylemsilerin biçim-anlam ve kullanım açısından değerlendirilmesi
Evaluation of verbs in terms of form-meaning and use in teaching Turkish as a foreign language
MELEK ÖZDEMİR
(2019).
, Yapıldığı Yer: ÇANAKKALE ONSEKİZ MART ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DR. ÖĞR. ÜYESİ FATİH KANA
Yüksek Lisans
Türkçe
Eğitim ve Öğretim
|
|
|
20.
İlköğretim 7.sınıf sosyal bilgiler dersinde yansıtıcı düşünme etkinliklerinin öğrencilerin tarihsel okuryazarlık başarılarına ve tutumlarına etkisi
The effect of reflective thinking activities on students' historical literacy achievements and attitudes in 7th grade social studies course
AYDIN ÇAKIR
(2019).
, Yapıldığı Yer: CUMHURİYET ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. AYLA ARSEVEN
Yüksek Lisans
Türkçe
Eğitim ve Öğretim
|
|
|
21.
Sosyal bilgiler öğretmen adaylarının temel teknolojik yeterliliklerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi (Niğde il örneği)
Investigation of basic techonology competencies of social study teacher candidate's in terms of various variables (Example of Niğde province)
GAMZE MAVİŞ DEMİREZ
(2019).
, Yapıldığı Yer: NİĞDE ÖMER HALİSDEMİR ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. KUBİLAY YAZICI
Yüksek Lisans
Türkçe
Eğitim ve Öğretim
|
|
|
22.
Elektrik akım konusuna yönelik tasarlanan adidaktik öğrenme ortamlarının lisans öğrencilerinin zihinsel modellerinin gelişimine etkisi
The effect of designed adidactic situations on the university students' development of the mental models about electric current subjects
ÜMMÜ GÜLSÜM İYİBİL DURUKAN
(2019).
, Yapıldığı Yer: TRABZON ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. AYŞEGÜL SAĞLAM ARSLAN
Doktora
Türkçe
Eğitim ve Öğretim
|
|
|
23.
An analysis of motivation and beliefs of pre-service EFL teachers about language learning and teaching
İngilizce öğretmen adaylarının yabancı dil öğrenimi ve öğretimi hakkındaki inançları
EBRU ATAK DAMAR
(2019).
, Yapıldığı Yer: ÇANAKKALE ONSEKİZ MART ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. DİNÇAY KÖKSAL
Doktora
İngilizce
Eğitim ve Öğretim
|
|
|
24.
Öğrenme sürecinin önemli bir parçası olan motivasyonun öğrencilerin olumsuz davranışlarına etkisinin öğrenci görüşlerine göre değerlendirilmesi
The evaluation of the effect of motivation which is an important part of learning process on students' negative behaviors according to students' opinions
TUĞBA POLAT
(2019).
, Yapıldığı Yer: CUMHURİYET ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. TÜNCAY DİLCİ
Yüksek Lisans
Türkçe
Eğitim ve Öğretim
|
|
|
25.
Sınıf öğretmenlerinin işlevsel okuryazarlık yaşantıları ve işlevsel okuryazarlığa ilişkin görüşleri
Primary teachers' functional literacy experience and opinions about functional literacy.
EBRU GÜNEY
(2019).
, Yapıldığı Yer: NİĞDE ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. EMİNE GÜL ÖZENÇ
Yüksek Lisans
Türkçe
Eğitim ve Öğretim
|
|
|
26.
Ortaokul öğrencilerinin "hücre" konusundaki bilişsel yapılarının kelime ilişkilendirme testi (KİT) yoluyla incelenmesi
Examination of secondary school students ' cognitive structures on the subject of "cell" by means of word association test (WAT)
MERVE HAKYOLDAŞ
(2019).
, Yapıldığı Yer: NİĞDE ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. MEHMET MUTLU
Yüksek Lisans
Türkçe
Eğitim ve Öğretim
|
|
|
27.
İlkokul fen bilimleri dersinde laboratuvar kullanımının öğrencilerin tutum, bilimsel süreç becerileri ve akademik başarılarına etkisi
The impact of using laboratory at the elementary school science course on the students attitude, scientificprocess skills and academic achievement
MEHMET YÜCEL
(2019).
, Yapıldığı Yer: NİĞDE ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DR. ÖĞR. ÜYESİ NURHAN ATALAY
Yüksek Lisans
Türkçe
Eğitim ve Öğretim
|
|
|
28.
Lise öğrencilerinin yurtseverlik tutumlarının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi (Sivas ili örneği)
Examination of patriotism attitudes of high school students in terms of various variables (Sivas province sample)
MURAT BOZBEK
(2019).
, Yapıldığı Yer: CUMHURİYET ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. RECEP ERCAN
Yüksek Lisans
Türkçe
Eğitim ve Öğretim
|
|
|
29.
Öğretmen adaylarının model ve modelleme ile yaşam becerilerine ait görüşlerinin bilişötesi farkındalıklarıyla arasındaki ilişkilerin incelenmesi
Investigating the relationships between prospective teachers' perceptions of model and modeling and life skills to metacognitive awareness
YAŞAR GÖKÇEK
(2019).
, Yapıldığı Yer: DUMLUPINAR ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DR. ÖĞR. ÜYESİ YUSUF ZORLU
Yüksek Lisans
Türkçe
Eğitim ve Öğretim
|
|
|
30.
Sosyal Bilgiler öğretmenlerinin çevre bilgisi ve sürdürülebilir çevre tutum düzeyleri arasındaki ilişkinin incelenmesi
An examination of the relationship between social studies teachers' environmental knowledge and sustaniable environmental attitude
OĞUZHAN YILDIZ
(2019).
, Yapıldığı Yer: DUMLUPINAR ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DR. ÖĞR. ÜYESİ DÖNDÜ ÖZDEMİR ÖZDEN
Yüksek Lisans
Türkçe
Eğitim ve Öğretim
|
|
|
31.
İlköğretim Türkçe ders kitaplarındaki çocuk edebiyatı metinlerinde moral değerler sistemi (5, 6, 7, 8. sınıf/ 2005-2017)
Moral values system in children's literature texts in primary Turkish lesson books (5th, 6th, 7th, 8th grade / 2005-2017)
SULTAN HÜLYA BAYTAŞ
(2019).
, Yapıldığı Yer: ÇANAKKALE ONSEKİZ MART ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DR. ÖĞR. ÜYESİ HAYRETTİN PARLAKYILDIZ
Yüksek Lisans
Türkçe
Eğitim ve Öğretim
|
|
|
32.
Sosyal bilgiler öğretim programında yer alan değerlerle Kütahya ili menkıbelerinde geçen değerlerin karşılaştırılması
Comparison of values in social studies curriculum and values in the tales of Kütahya province
MUSTAFA AĞIZ
(2019).
, Yapıldığı Yer: KÜTAHYA DUMLUPINAR ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. BAYKAL BİÇER
Yüksek Lisans
Türkçe
Eğitim ve Öğretim
|
|
|
33.
Eğitim bilimleri araştırmalarında robust regresyon yöntemleri etkinliğinin incelenmesi
Investigation of the effectiveness of robust regression methods in educational sciences research
ESENGÜL POLAT
(2019).
, Yapıldığı Yer: MERSİN ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DR. ÖĞR. ÜYESİ ORKUN COŞKUNTUNCEL
Yüksek Lisans
Türkçe
Eğitim ve Öğretim
|
|
|
34.
Periyodik sistem ve kimyasal bağlar konularının öğretiminde bilgisayar destekli öğretimin 8. sınıf öğrencilerinin başarı ve tutumlarına etkisinin incelenmesi
Investigation of the effects on 8th grade students' academic success and attitude using computer supported teaching in periodical system and chemical bonds subjects
TUĞBA PAMUK
(2018).
, Yapıldığı Yer: ORDU ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. CENGİZ ÖZYÜREK
Yüksek Lisans
Türkçe
Eğitim ve Öğretim
|
|
|
35.
Onuncu sınıf öğrencilerinin geometrik düşünme alışkanlıklarını geliştirmeye yönelik öğretim ortamının tasarlanması, uygulanması ve değerlendirilmesi
The design, implementation and evaluation of the teaching environment for improve the geometric habits of mind of tenth grade students
ZEYNEP BAHAR ERŞEN
(2018).
, Yapıldığı Yer: ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. RIDVAN EZENTAŞ
Doktora
Türkçe
Eğitim ve Öğretim
|
|
|
36.
Okul yöneticilerinin etik liderlik davranışları ile öğretmenlerin örgütsel güven düzeyleri arasındaki ilişkinin incelenmesi
The study of relationship between school administrators 'ethical leadership behavior with teachers' organizational trust levels
GAMZE YÜKSEL
(2018).
, Yapıldığı Yer: ÇANAKKALE ONSEKİZ MART ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. HASAN ARSLAN
Yüksek Lisans
Türkçe
Eğitim ve Öğretim
|
|
|
37.
Ortaöğretim öğrencilerinin matematik motivasyon düzeylerinin matematik odaklı epistemolojik inançlar açısından incelenmesi
Evaluated in terms of mathematic oriented epistemological beliefs of mathematics motivation levels of secondary education students
YUNUS DURDU
(2018).
, Yapıldığı Yer: CUMHURİYET ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. EBRU BOZPOLAT
Yüksek Lisans
Türkçe
Eğitim ve Öğretim
|
|
|
38.
Strateji eğitimi ile 5. sınıf öğrencilerinin yabancı dil konuşma becerilerinin geliştirilmesi
Using strategy training to develop 5th grade students' foreign language speaking skills
ELİF EKEN
(2018).
, Yapıldığı Yer: ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. ESİM GÜRSOY
Yüksek Lisans
İngilizce
Eğitim ve Öğretim
|
|
Bu tezin, veri tabanı üzerinden yayınlanma izni bulunmamaktadır.
|
39.
Sosyal bilgiler öğretiminde dijital oyun geliştirme yazılımı kullanımı ve sosyal bilgiler öğretmen adaylarının buna ilişkin görüşleri
The use of digital game development software in the social studies teaching and related to this views social studies preservice teachers
TUĞÇE GAMZE İŞÇİ
(2018).
, Yapıldığı Yer: CUMHURİYET ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. ERKAN YEŞİLTAŞ
Yüksek Lisans
Türkçe
Eğitim ve Öğretim
|
|
|
40.
Tarık Buğra'nın "Yarın Diye Bir Şey Yoktur" adlı hikaye kitabındaki fiilimsilerin tespiti ve Türkçe öğretimi açısından değerlendirilmesi
Determination gerundials take place in the storybook named "Yarın Diye Bir Şey Yoktur" of Tarık Buğra and assesment in term of Turkish
NİHAT YAZICI
(2018).
, Yapıldığı Yer: CUMHURİYET ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DR. ÖĞR. ÜYESİ ÖZKAN AYDOĞDU
Yüksek Lisans
Türkçe
Eğitim ve Öğretim
|
|
|
41.
Fen bilimleri öğretmenlerinin öğrenme ortamlarına teknoloji entegrasyonu: Öğretmen inançları değişkeni açısından incelenmesi
Science teacher's technology integration in learning environments: The investigate according to teacher beliefs
MEHMET DEMİRBAĞ
(2018).
, Yapıldığı Yer: ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. AHMET KILINÇ
Doktora
Türkçe
Eğitim ve Öğretim
|
|
Bu tezin, veri tabanı üzerinden yayınlanma izni bulunmamaktadır.
|
42.
Sınıf öğretmeni adaylarının arkası yarın tekniği ile küresel ısınmaya ilişkin bakış açılarının incelenmesi
Investigation of primary pre-service teachers' opinions on global warming by means of the to be folowed technique
BURCU DİLEK
(2018).
, Yapıldığı Yer: NİĞDE ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. ELVAN YALÇINKAYA
Yüksek Lisans
Türkçe
Eğitim ve Öğretim
|
|
|
43.
Ortaokul öğrencilerinin spor yapma durumlarına göre sosyal beceri düzeylerinin araştırılması ( Kütahya ili örneği )
Making sport of middle school students according to the status of the investigation of the level of social skills
YAVUZ ALP ÖZTÜRK
(2018).
, Yapıldığı Yer: DUMLUPINAR ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. MEHMET DEMİREL
Yüksek Lisans
Türkçe
Eğitim ve Öğretim , Spor
|
|
|
44.
Analysis of the education incentive policy for private education institutions in Turkey
Türkiye'de özel öğretim kurumları için uygulanan "eğitim ve öğretim desteği" politikasının analizi
HALİME ÖZTÜRK ÇALIKOĞLU
(2018).
, Yapıldığı Yer: ÇANAKKALE ONSEKİZ MART ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. OSMAN ÇEKİÇ
Doktora
İngilizce
Eğitim ve Öğretim
|
|
|
45.
6. sınıf öğrencilerinin "Yenilenebilir enerji" konusundaki bilişsel yapılarının incelenmesi
The analysis of the cognitive structures of the 6th grade students about renewable energy
ÖZGE GÜL ELMAS
(2018).
, Yapıldığı Yer: MERSİN ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. FERİDE ERCAN
Yüksek Lisans
Türkçe
Eğitim ve Öğretim
|
|
|
46.
Okul yöneticilerinin koçluk yeterlilikleri ile otantik liderlik yatkınlıkları arasındaki ilişki
The relationship between the coaching competency and predisposition to authentic leadership of school administrators
AYŞE ÖZGE KÜPELİ
(2018).
, Yapıldığı Yer: ÇANAKKALE ONSEKİZ MART ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. MUSTAFA AYDIN BAŞAR
Doktora
Türkçe
Eğitim ve Öğretim
|
|
|
47.
Türk dünyası edebi metinlerinin ortaokul Türkçe ders kitaplarında kullanılabilirliği
The availability of Turkish world literary texts in secondary school Turkish coursebooks
YAKUP ÇEVİK
(2018).
, Yapıldığı Yer: ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DR. ÖĞR. ÜYESİ MİNARA ALİYEVA ÇINAR
Yüksek Lisans
Türkçe
Eğitim ve Öğretim
|
|
|
48.
Fatih projesi kapsamında fizik dersi ısı ve sıcaklık konusunda akıllı cihaz uygulaması geliştirme
Developing smart devi̇ces applications according to "head and temperature" of physics subject with i̇n of fatih project
VOLKAN GÖK
(2018).
, Yapıldığı Yer: AFYON KOCATEPE ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. MUSTAFA KEMAL YILDIZ
Yüksek Lisans
Türkçe
Eğitim ve Öğretim
|
|
|
49.
Ortaokul yöneticilerin okullarında yaşanan kriz durumlarını yönetme becerilerinin incelenmesi
Investigation of secondary school administrators managing crisis situations that are experienced in skills
ADNAN KARAKUŞ
(2018).
, Yapıldığı Yer: MERSİN ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. YUSUF İNANDI
Yüksek Lisans
Türkçe
Eğitim ve Öğretim
|
|
|
50.
Sosyal bilgiler öğretmen adaylarının medya okuryazarlığı algılarının incelenmesi
Examining the perceptions of the preservice social studies teachers about media literacy
AYKUT ÖZEL
(2018).
, Yapıldığı Yer: DUMLUPINAR ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DR. ÖĞR. ÜYESİ İBRAHİM SARI
Doktora
Türkçe
Eğitim ve Öğretim
|
|
|