1.
İhracat firmalarının sosyal medya kullanım amaçları- BAİB (Batı Akdeniz İhracatçı Birliği) örneği
Purpose of social media usage of export enterprises- BAIB (Western Mediterranean Exporters Union) example
YAŞAR FATİH AKAR
(2019).
, Yapıldığı Yer: AFYON KOCATEPE ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. ERKAN AKAR
Yüksek Lisans
Türkçe
Bilim ve Teknoloji , İletişim Bilimleri
|
|
|
2.
Türkiye'de bilim gazeteciliği: 1945-2016 arasında yazılı basında yer alan nükleer enerji haberlerinin analizi
Science journalism in Turkey: Analysis of nuclear energy news reporting of the press between 1945 and 2016
GÜLSEN SARAY
(2018).
, Yapıldığı Yer: GAZİ ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. NURETTİN GÜZ
Doktora
Türkçe
Gazetecilik
|
|
|
3.
Yeni medyaya entegrasyon sürecinde değişen televizyon yayıncılığı teknolojileri
The changing of television broadcasting technologies in the new media integration process
CÜNEYT KORKUT
(2018).
, Yapıldığı Yer: ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. YUSUF YURDİGÜL
Doktora
Türkçe
Radyo-Televizyon , İletişim Bilimleri
|
|
|
4.
Fan sayfalarında aidiyet unsuru olarak nefret söylemi: Fenerbahçe ve Galatasaray takımlarının fan sayfaları örneği
Hate speech as the element of belonging in the fan pages: Examples of the fan pages of Fenerbahçe and Galatasaray teams
ERDEM ÇİLTAŞ
(2017).
, Yapıldığı Yer: ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. ABDULKADİR ATİK
Yüksek Lisans
Türkçe
Gazetecilik , Spor , İletişim Bilimleri
|
|
|
5.
Yeni medyada beden, güzellik ve tüketim ilişkisinin eleştirel bağlamda incelenmesi
Critical analysis of the relation between body; beauty and consumption in the new media
MUHSİNE SEKMEN
(2017).
, Yapıldığı Yer: ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. ADEM YILMAZ
Doktora
Türkçe
İletişim Bilimleri , İşletme
|
|
|
6.
Anlamın yapısökümü: Haberi Derrida'dan okumak
Deconstruction of meaning: Reading News from Derrida
GÜLHANIM KÜÇÜKALKAN
(2017).
, Yapıldığı Yer: ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. NACİ İSPİR
Doktora
Türkçe
Felsefe , İletişim Bilimleri
|
|
|
7.
The use of sports for branding: The Volvo Ocean Race
Markalaşma yolunda sporun kullanımı: The Volvo Ocean Race
SEVİL ÜREGEN
(2016).
, Yapıldığı Yer: İSTANBUL BİLGİ ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. ITIR ERHART
Yüksek Lisans
İngilizce
Spor , İşletme
|
|
|
8.
Animasyon filmlerinde insan ve insan dışı doğa ilişkisi
The nature relationship of human and nonhuman in animated films
ASLI İGİT
(2016).
, Yapıldığı Yer: KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. KERİM KARAGÖZ
Yüksek Lisans
Türkçe
Sahne ve Görüntü Sanatları , İletişim Bilimleri
|
|
|
9.
Çok dilli bireylerde dil kimlik ilişkisi ve iletişime etkisi
(Elazığ örneği)
The relationship between individual identity and language in multilingual communication effect: Example Elazıg
ABDULBAKİ ERCAN
(2016).
, Yapıldığı Yer: FIRAT ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. TAMER KAVURAN
Yüksek Lisans
Türkçe
İletişim Bilimleri
|
|
|
10.
Siyasi aktörlerin iletilerinde korkunun üretilmesi ve yayılımında kitle medyasının etkisi
Effect of political actors generation of fear spread the message and the mass media
KAMURAN DEĞER
(2016).
, Yapıldığı Yer: KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. FİSUN ALVER
Doktora
Türkçe
Siyasal Bilimler , İletişim Bilimleri
|
|
|
11.
Üstün zekalı çocukların duygusal zekaya ilişkin gelişim süreçlerinde iletişimin rolü
The role of communication of gifted children' development processes relating to emotional quotient
NAİF KARA
(2016).
, Yapıldığı Yer: KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. EMEL KARAGÖZ
Yüksek Lisans
Türkçe
Eğitim ve Öğretim , İletişim Bilimleri
|
|
|
12.
Elazığ'da yerel medya ve sorunlarının yerel medya çalışanlarının görüşlerine göre incelenmesi
Problems in the local media and the opinions of Elazığ investigation of local media professionals
KAYAHAN TOPAL
(2016).
, Yapıldığı Yer: FIRAT ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. DERYA ÇETİN
Yüksek Lisans
Türkçe
Gazetecilik , Radyo-Televizyon , İletişim Bilimleri
|
|
|
13.
Facebook aracılığıyla teşhir edilen ve dikizlenen gündelik hayat
The expose and surveillance of daily life on facebook
BARIŞ KONOR
(2016).
, Yapıldığı Yer: GAZİ ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. AHMET ÇİFTCİ
Yüksek Lisans
Türkçe
İletişim Bilimleri
|
|
|
14.
Sosyal medya ve dijital narsisizm: Twitter'daki narsisistik ögelerin keşfi
Social media and digital narcissism: Exploration of narcissistic factors in twitter
ASLIHAN CEZİK
(2016).
, Yapıldığı Yer: ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. ÖMER ALANKA
Yüksek Lisans
Türkçe
Gazetecilik , İletişim Bilimleri
|
|
|
15.
Kolektif temsillerin televizyon haberlerinde yeniden inşası
Reconstraction of collective representation in television news
TANER YILMAZ
(2016).
, Yapıldığı Yer: ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. ABDULKADİR ATİK
Yüksek Lisans
Türkçe
Radyo-Televizyon
|
|
|
16.
Sosyal medyanın bütünleşik pazarlama iletişimi üzerindeki etkileri
The impact of social media on integrated marketing communications
SEDA MÜFTÜOĞLU
(2016).
, Yapıldığı Yer: GEDİK ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. RUHCAN AKİL
Yüksek Lisans
Türkçe
Reklamcılık , İletişim Bilimleri
|
|
|
17.
Uluslararası stratejik iletişim yönetimi olarak kamu diplomasisinin ülke imajına etkileri[Türkiye'nin Kırgızistan'daki kamu diplomasisi ve algısı üzerinden]
Impact of the public diplomacy as an international strategic communication management on country image (On the public diplomacy of Turkey in Kyrgyzstan and its perception)
UĞUR ÜNAL
(2016).
, Yapıldığı Yer: İSTANBUL TİCARET ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. CELALETTİN AKTAŞ
Doktora
Türkçe
Uluslararası İlişkiler , İletişim Bilimleri
|
|
|
18.
Haber kurgusunda propagandanın bir araç olarak kullanılması: 2003 Irak Savaşı örneği
The use of propaganda as a means in news fiction: 2003 Iraq War case
CEREN BALEL
(2016).
, Yapıldığı Yer: HARP AKADEMİLERİ KOMUTANLIĞI
Danışman(lar): PROF. DR. MURAT ÖZGEN
Doktora
Türkçe
Uluslararası İlişkiler , İletişim Bilimleri
|
|
|
19.
Türk sinemasında anlatı ve karakter açısından birey
The individual in Turkish cinema within the aspect of narrative and character
RİFAT BECERİKLİ
(2016).
, Yapıldığı Yer: EGE ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. DİLEK TAKIMCI
Doktora
Türkçe
Sahne ve Görüntü Sanatları
|
|
|
20.
Analysis of woman's role and representation in Arab woman magazines
Arap kadın dergilerinde kadının rolü ve temsilinin analizi
FARAH AL-SHESHANI
(2016).
, Yapıldığı Yer: İZMİR EKONOMİ ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): Assist. Prof. Dr. AYSUN AKAN
Yüksek Lisans
İngilizce
İletişim Bilimleri
|
|
|
21.
The Impact of audience feedback on SNS user's self - representation in the new media age
Yeni medya çağında SND kullanıcısının kendini ifade etmesinde hedef kitle geri bildiriminin etkisi
YASMIN ESSAM SAID ALI
(2016).
, Yapıldığı Yer: KADİR HAS ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): Assist. Prof. Dr. ÇİĞDEM BOZDAĞ BUCAK
Yüksek Lisans
İngilizce
İletişim Bilimleri
|
|
|
22.
Geleneksel medyanın gündem belirlemesinde sosyal medyanın etkisi: Soma örneği
The effect of social media on media of agenda setting: The instance of Soma
BURÇİN ÖZPINAR
(2016).
, Yapıldığı Yer: BEYKENT ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. GÖKHAN UĞUR
Yüksek Lisans
Türkçe
İletişim Bilimleri
|
|
|
23.
What a drag? Popular culture & the commodification of "feminine" - other bodies
Popüler kültür ve öteki - "feminen" vücutların metalaştırılması
TONGUÇNAZ SELEME BAŞTÜRK
(2016).
, Yapıldığı Yer: İHSAN DOĞRAMACI BİLKENT ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. ÖZLEM SAVAŞ
Yüksek Lisans
İngilizce
İletişim Bilimleri
|
|
|
24.
Yeni çağ yeni medya ve mahremiyetin yeni sınırları
New age new media and new borders of privacy
HATİCE BUDAK
(2016).
, Yapıldığı Yer: SELÇUK ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. ERTAN ÖZENSEL
Doktora
Türkçe
Sosyoloji , İletişim Bilimleri
|
|
|
25.
Türk televizyonlarında roman uyarlamaları ve uyarlama sorunları
Novel adaptations to the Turkish televisions and adaptation problems
ŞENGÜL KAYA
(2016).
, Yapıldığı Yer: FIRAT ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. NURAL İMİK TANYILDIZI
Yüksek Lisans
Türkçe
Radyo-Televizyon , İletişim Bilimleri
|
|
|
26.
Communicating across cultures: Intercultural competence development in food and beverages sector in Beyoglu Istanbul
Kültürlerarası iletişim: İstanbul Beyoğlu'ndaki yiyecek ve içecek sektörü çalışanları arasında kültürlerarası yetkinlik gelişimi
ÖMER ONGUN
(2016).
, Yapıldığı Yer: GALATASARAY ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. MICHEL BOURSE
Yüksek Lisans
İngilizce
İletişim Bilimleri
|
|
|
27.
The role of preschool children's food packaging design in the communication process
Okul öncesi çocuklara yönelik gıda ambalaj tasarımlarının iletişim sürecindeki rolü
GÖZDE UMUR
(2016).
, Yapıldığı Yer: YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. BİLLUR ÜLGER
Doktora
İngilizce
İletişim Bilimleri
|
|
|
28.
Kemal Sunal'ın Şaban tiplemesinde Charlie Chaplin ve Şarlo tiplemesinin etkileri
Effects of Charlie Chaplin and the Tramp on Kemal Sunal's Şaban persona
EFE TEKSOY
(2015).
, Yapıldığı Yer: İSTANBUL KÜLTÜR ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. OKAN ORMANLI
Yüksek Lisans
Türkçe
Sahne ve Görüntü Sanatları
|
|
|
29.
Yeni toplumsal hareketler bağlamında "Occupy Wall Street halk hareketinin" Türkiye'deki ulusal gazetelerde temsili
New social movements in the context of "Occupy Wall Street movement of people" representation in national newspapers in Turkey
YASİN AKÇA
(2015).
, Yapıldığı Yer: İSTANBUL AREL ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. KORHAN MAVNACIOĞLU
Yüksek Lisans
Türkçe
İletişim Bilimleri
|
|
Bu tezin, veri tabanı üzerinden yayınlanma izni bulunmamaktadır.
|
30.
Soil salinity mapping by integrating remote sensing data with ground measurements; a case study in Lower Seyhan Plate, Adana, Turkey
Uzaktan algılama verilerinin yersel ölçümlerle entegrasyonu ile toprak tuzluluk haritalaması; Aşağı Seyhan Ovası, Adana, Türkiye
ANALI AZABDAFTARI
(2015).
, Yapıldığı Yer: İSTANBUL TEKNİK ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. AYŞE FİLİZ SUNAR
Yüksek Lisans
İngilizce
İletişim Bilimleri
|
|
|
31.
Yerli televizyon dizilerinde toplumsal kimliklerin temsilleri: "Yalan Dünya" dizisi örneği
Representation of social identities in local TV dramas: The example of Yalan Dünya
MURAT BİROL
(2015).
, Yapıldığı Yer: AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. NURDAN AKINER
Yüksek Lisans
Türkçe
Radyo-Televizyon , Sosyoloji , İletişim Bilimleri
|
|
|
32.
Türk kamu yönetiminde kamu çalışanları arasındaki örgütsel iletişimin örgütsel bağlılık üzerine etkisi: Mutki ilçesi örneği
Effects of communication between administrators and workers on organizational commitment in public sector in Turkiye: Case of Mutki district
SONGÜL TOPSAKALOĞLU
(2015).
, Yapıldığı Yer: SÜLEYMAN DEMİREL ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. ÖMER FARUK ÜNAL
Yüksek Lisans
Türkçe
Kamu Yönetimi , İletişim Bilimleri
|
|
|
33.
Postmodern gerçekliğn kadın dergilerinde temsili: Reklam fotoğrafları incelemesi
Representation of postmodern realty in woman magazines: Analysis advertisement photographs
ASLI ERCİYEŞ TOSUN
(2015).
, Yapıldığı Yer: EGE ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. NİMET ÖNÜR
Doktora
Türkçe
Radyo-Televizyon , Reklamcılık , İletişim Bilimleri
|
|
|
34.
Medyada insan-doğa ilişkisi: Survivor örneğinde "Vahşi doğa" tasviri
The relation between human and nature in the context of description of "Wild" in Survivor
EBUBEKİR AVCI
(2015).
, Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. MEHMET ÖZÇAĞLAYAN
Yüksek Lisans
Türkçe
Radyo-Televizyon , İletişim Bilimleri
|
|
|
35.
AKP'nin neoliberal bağlamında kadın istihdam politikasının medyaya yansıması
Reflections of neoliberal AKP media policy in the context of women's employment
SERPİL TUNCER
(2015).
, Yapıldığı Yer: İSTANBUL AREL ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. M.MURAT MENGÜÇ
Yüksek Lisans
Türkçe
Siyasal Bilimler , İletişim Bilimleri
|
|
|
36.
The Representation of the AKP ideology within the Turkish children cartoon series Pepee
AKP ideolojisinin Pepee adlı Türk çizgi filmine yansıması
NAZLI KAZANOĞLU
(2015).
, Yapıldığı Yer: İSTANBUL BİLGİ ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. ASLI TUNÇ
Yüksek Lisans
İngilizce
Siyasal Bilimler , İletişim Bilimleri
|
|
|
37.
Türkiye'de seçim kampanyaları döneminde yazılı basında lider eşlerinin konumu
Press coverage of political leaders' wives during election campaigns in Turkey
EMİNE SERMİN TÜRETGEN
(2015).
, Yapıldığı Yer: ANKARA ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. BURCU SÜMER
Yüksek Lisans
Türkçe
Gazetecilik , Siyasal Bilimler , İletişim Bilimleri
|
|
|
38.
Tüketici tarafından üretilen reklamlarda kaynak etkisi üzerine bi̇r değerlendirme
An evaluation of source effects in consumer generated ads
NAİM ÇINAR
(2015).
, Yapıldığı Yer: ANADOLU ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. R. AYHAN YILMAZ
Doktora
Türkçe
Reklamcılık , İletişim Bilimleri , İşletme
|
|
|
39.
Design of a new ultra wideband (UWB) microstrip antenna
Yeni bir ultra geniş bandlı mikroşerit anten tasarımı
VALA TASHVIGH
(2015).
, Yapıldığı Yer: İSTANBUL TEKNİK ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. MURAT TAYFUN GÜNEL
Yüksek Lisans
İngilizce
İletişim Bilimleri
|
|
|
40.
Bu Gurur Hepimizin", Kobe vs. Messi the Selfie Shootout reklam filmlerinin göstergebilimsel çözümlenmesi
Semiotic analysis of Bu Gurur Hepimizin, "Kobe vs. Messi the Selfie Shootout advertisment films
SEMİH TÜCCAR
(2015).
, Yapıldığı Yer: İSTANBUL AREL ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. NEBAHAT ÇOMAK
Yüksek Lisans
Türkçe
Radyo-Televizyon , Reklamcılık , İletişim Bilimleri
|
|
|
41.
11 Eylül saldırıları ardından Hollywood filmlerinde "Doğu"nun temsili: Kara Şahin Düştü, Ölümcül Tuzak ve Operasyon Argo filmlerinin analizi
Representation of the "East" in the Hollywood films after
11 september attacks: Analysis of the films Black Hawk Down,
The Hurt Locker and Argo
MUHAMMED SAİD TUĞCU
(2015).
, Yapıldığı Yer: AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. NURDAN AKINER
Yüksek Lisans
Türkçe
Sahne ve Görüntü Sanatları , İletişim Bilimleri
|
|
|
42.
OSCAR ödülü verilen filmlerin dil özellikleri
The OSCAR award the movies language features
SEVİNÇ MEŞE
(2015).
, Yapıldığı Yer: BEYKENT ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. CENGİZ ASİLTÜRK
Yüksek Lisans
Türkçe
Sahne ve Görüntü Sanatları , İletişim Bilimleri
|
|
|
43.
Erving Goffman'ın Dramaturjik Kuramı çerçevesinde sosyal medyada selfie (Özçekim) paylaşımları
Erving Goffman`s dramaturgical theory of Dramaturgic Aproach as part of social media and the sharing of selfie
MEHMET SİNAN TAM
(2015).
, Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. AYŞE GÜL SONCU
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler , İletişim Bilimleri
|
|
|
44.
Dış politikada stratejik bir değer olarak yumuşak güç unsurunun medyada kullanımı: Amerika Birleşik Devletleri ve Türkiye'nin kamu diplomasisinde medyanın kullanımının karşılaştırılması
Using soft power concept in media as a strategic value in foreign policy: Comparison of media use in public diplomacy of the United States of America and Turkey
EMRAH AYDEMİR
(2015).
, Yapıldığı Yer: İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. ALİ MURAT VURAL
Doktora
Türkçe
Gazetecilik , Uluslararası İlişkiler , İletişim Bilimleri
|
|
|
45.
Toplumsal hareketlerin markalanmasında reklamın kullanımı
The use of advertising in branding social movements
ALPARSLAN NAS
(2015).
, Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. ALİ MURAT YEL
Doktora
Türkçe
Reklamcılık , İletişim Bilimleri
|
|
|
46.
Selfies: Consumer behaviour and mass comunication
Selfie (Özçekim): Tüketici davranışı ve kitle iletişimi
ZRİNKA PEHAREC
(2015).
, Yapıldığı Yer: YAŞAR ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. MELEK ATABEY
Yüksek Lisans
İngilizce
İletişim Bilimleri
|
|
|
47.
Avrupa Birliği'ne uyum sürecinde 5224 Sayılı Kanun çerçevesinde sinema filmlerinin denetlenmesi ve ortaya çıkan sorunlar
The supervision of movies in Turkey within the framework of the Act Numbered 5224 as regards the harmonization process with the European Union acquis communautaire, and questions arisen from the new system
KEMAL CEM BAYKAL
(2015).
, Yapıldığı Yer: GAZİ ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. AHMET ÇİFTCİ
Doktora
Türkçe
Sahne ve Görüntü Sanatları , İletişim Bilimleri
|
|
|
48.
Evlilik uyumu ilişkisinde aile içi iletişimin rolü: Konya örneği
The role of i̇nte family communication in marital adjustment: Case of Konya
ŞULE KARADAĞ
(2015).
, Yapıldığı Yer: SELÇUK ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. ABDULLAH KOÇAK
Doktora
Türkçe
Psikoloji , İletişim Bilimleri
|
|
|
49.
1989 Bulgaristan - Türkiye göçü: "Yeniden doğuş süreci" bellek ve milliyetçilik ilişkisi
1989 Bulgaria - Turkey migration: "Revival process" memory and nationalism in consideration
FATME FEVZİ MEHMED
(2015).
, Yapıldığı Yer: HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. GÜLSÜM DEPELİ
Yüksek Lisans
Türkçe
Sosyoloji , İletişim Bilimleri
|
|
|
50.
Türkiye'de medya okuryazarlığı ve öğretim materyalleri 2014 yılı medya okuryazarlığı materyalinin incelenmesi
Media literacy and teaching material in Turkey analysis of 2014 year media literacy material
KÜBRA ÖZDEMİR
(2015).
, Yapıldığı Yer: ANADOLU ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. EROL NEZİH ORHON
Yüksek Lisans
Türkçe
İletişim Bilimleri
|
|
|